וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבר המפחיד של גורו הכושר המצליחה נחשף

26.9.2016 / 6:18

עוד לפני שצברה 360 אלף עוקבים באינסטגרם - אותם היא משתפת בטיפים על כושר וזוגיות - המאמנת הזמינה את חיסול בעלה, נתפסה במעשה וחמקה מעונש בזכות טענה לאי שפיות זמנית. וכן - היא בת 52!

https://www.instagram.com/sanzhlena/

עברה המפוקפק של גורו הכושר, אלנה סנזרובסקיה, לא מנע ממנה להצליח בגדול. ב-2008 היא עלתה לכותרות לאחר ששכרה רוצח שכיר לבעלה, אלכסיי, בעקבות סכסוך שפרץ בין השניים. היא הוסגרה למשטרה, חמקה מעונש מאסר לאחר שהשתמשה בהגנת אי שפיות ונשלחה לטיפול נפשי באישפוז. היום, 8 שנים אחרי, סנזרובסקיה נמצאת במקום שלא חלמה שתצליח להגיע אליו. היא נחשבת לגורו כושר, שמשתפת את 360 אלף העוקבים שלה באינסטגרם בטיפים ועצות בנושאי כושר, תזונה ואפילו מערכות יחסים (כמו איך לרצוח את בעלך כשהוא מעצבן אותך??).

בתקשורת הרוסית דווח שכשמדריכת הכושר בת ה-52 ממוסקבה פנתה לחבר שמכיר מתנקש שיוכל לחסל את בעלה, הוא מיהר להסגיר אותה למשטרה לפני שתזמין את הרצח. אחרי קביעת בית המשפט, היא נשלחה לטיפול נפשי, סגרה את חדרי הכושר בניהולה ונותרה לגמרי לבד אחרי שאיבדה גם את בנה היחיד, ניקיטה, שנכנס לתרדמת בעקבות הזרקה כושלת של משכך כאבים ברגלו.

אחרי שנים של עבודה קשה, הצליחה סנזרובסקיה לשקם את חייה ולהפוך למדריכת כושר מצליחה, שמפרסמת באופן קבוע תמונות וסרטונים של הגוף החטוב שלה, עליו היא שומרת במשטר כושר קפדני. סנזרובסקיה מספרת שההצלחה שלה ברשת החברתית אפילו אפשרה לה לקנות דירה עם שלושה חדרי שינה לעצמה.

עוד באותו נושא

שפנפנת פלייבוי ירדה למחתרת אחרי שפיתתה מאפיונר למלכודת מוות

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully