וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציג ההסתדרות לא הוזמן להרמת כוסית - הגנים בראש העין יושבתו

26.9.2016 / 0:18

יחיאל והב, יו"ר ועד העובדים בעירייה, הכריז על אסיפת הסברה בשעות הבוקר במחאה על "ההתגרות בארגון העובדים" מצד העירייה. אב לילדה בגן בעיר: ראשי הוועדים מתנהגים כמו אחרוני העבריינים

אמא מלווה את בתה ליום הראשון בגן. ShutterStock
הלימודים בגנים בעיר יושבתו היום למשך שעתיים/ShutterStock

יו"ר ועד העובדים בעיריית ראש העין יחיאל והב הודיע אתמול (ראשון) כי הלימודים בגנים יושבתו הבוקר בין השעה 9:00 ל-11:00. זאת, משום שארגון העובדים לא הוזמן לטקס השנתי של הרמת הכוסית בלשכת ראש העירייה.

"לצערי, הנהלת העירייה ממשיכה ונוקטת בצעדים חד-צדדים ושוברת כל נוהל או נוהג קיים", אמר והב. לדבריו, העירייה "ממשיכה להתגרות בארגון העובדים ויוצרת זעזועים מכוונים ומיותרים במערכת. צעדים אלו לא משאירים ברירה לארגון העובדים אלא לפעול בכלים הניתנים לנו בחוק".

והב הודיע על קיומה של אסיפת הסברה שתתקיים ברחבת העירייה בהשתתפות כל סייעות הגן בשעות האמורות "בעקבות נקיטת צעדים חד צדדים וההתעלמות מארגון העובדים". על פי הודעת ארגון העובדים, ההשתתפות באסיפת ההסברה היא חובה, נכתב בהודעת ארגון העובדים.

עוד בוואלה! NEWS:
המחבל בן ה-13 פנה לנדקר: "אני מצטער"; המדינה דורשת 12 שנות מאסר
בעקבות הסערה: בוטל האירוע בתל אביב שהדיר נשים
"אני לא גבר בעיניך?": העבריין בן כהן הורשע במעשה מגונה

יחיאל והב, יו"ר ועד העובדים בעיריית ראש העין, ספטמבר 2016. פייסבוק, צילום מסך
"הנהלת העירייה שוברת כל נוהל או נוהג קיים". יו"ר ועד העובדים יחיאל והב/צילום מסך, פייסבוק
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אנחנו לא מבטלים את הלימודים", אמר והב לוואלה! NEWS, "יש אסיפת הסברה. הסייעות יגיעו ב-7:30 וילכו בשעה 9. אין מה לעשות". הוא הוסיף כי "זו ההתנהגות הקלוקלת של ראש העירייה וההנהלה. הם עושים ככל העולה על רוחם". לדבריו, השביתה לא נעשתה בגללו, אלא בגלל ראש העירייה. "זכותי הלגיטימית לעשות אסיפה לעובדים. זוהי דרכנו למחות", אמר יו"ר ועד העובדים בעירייה.

בשל העיצומים, שלחו הגננות הודעה להורים ולפיה הלימודים לא יתקיימו היום כסדרם. "הורים יקרים, בעקבות הודעה של ועד עובדי העירייה לקיום כנס סייעות, על פי הוראות ההסתדרות המורים כל גני ראש העין יפתחו בסביבות השעה 11:00 לאחר שוב הסייעות", לשון ההודעה.

שלומי סורוקה, אב לילדה בת שלוש בגן "תומר" בעיר, מתח ביקורת על העיצומים שנוקט והב. "אני חושב שזה חוצפה שבגלל שלא מזמינים יו"ר ועד להרמת כוסית - הוא משבית לנו את הגנים וגורם לנו לקחת ימי חופש מהיום למחר", טען.

סורוקה הוסיף כי ההורים "מזועזעים, עצבנים וכועסים. איך ייתכן שארגון עובדים בסדר גודל כזה כמו ההסתדרות מרשה לעצמו להתנהג כמו מאפיה בגלל משחקי כבוד?". סורוקה התרעם גם על יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן על כך שהוא "נותן לראשי הוועדים שלו להתנהג לא אחרת מאשר כמו אחרוני העבריינים".

טרם התקבלה תגובת ההסתדרות לדברים.

(עדכון ראשון: 20:45)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully