וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירת "חתונת הדמים": בעל המסעדה שבה אירע הרצח זומן לשימוע

25.9.2016 / 14:50

חקירת האירוע שבו נדקר למוות צעיר בן 21 בקטטה בסמוך למקום שבו נערכה החגיגה בפרדס חנה נמשכת. בסוף השבוע נסגרה המסעדה בהסכמת הבעלים. החתן, אביו וחברו נעצרו בחשד לרצח ומעצרם הוארך עד ליום רביעי. מהמשטרה נמסר כי כל 70 האורחים ייחקרו

ספק 500

חקירת הרצח של תושב פרדס חנה בן 21, שנדקר למוות בשישי האחרון נמשכת: המשטרה תערוך היום (ראשון) שימוע לבעלי מסעדת "דניאל" שבעיר ובה נערכה החתונה. המסעדה נסגרה במהלך סוף השבוע בהסכמת הבעלים במסגרת החקירה. הצעיר, שהיה אורח בחתונה, נדקר במהלך קטטה שפרצה מחוץ למקום. החתן, בן 21, אביו, בן 44, וצעיר נוסף, תושבי אור עקיבא, נעצרו על ידי המשטרה בחשד לרצח.

ביום שישי הוארך מעצרם בבית משפט השלום בחיפה, עד ליום רביעי הקרוב. גם אמו של החתן נחקרה בחשד למעורבות ברצח, ושוחררה ביום שישי. "איזה עולם אכזרי. אני לא מאמין שדווקא אתה, בין הטובים, שהוא החליט לקטוף", כתב חברו של הצעיר בפייסבוק. "מציאות כואבת שעדיין לא מתעכלת. היית לי אח יקר, אני אוב אותך". הלווייתו של הצעיר תיערך היום אחר הצהריים.

עוד בוואלה! NEWS:
"הילדה צרחה: 'הרגו את אימא'": משפחת הנרצחת מלוד דורשת תשובות
חייל בן 19 נעצר בחשד לאונס נערה בנמל ת"א - המשטרה לא דיווחה לציבור
התאומים שהפקירו את חברם למות לאחר תאונת דרכים הורשעו בהריגה

בן 20 מפרדס חנה שנדקר למוות בקטטה מחוץ לחתונה ביישוב. 23 בספטמבר 2016. פייסבוק, צילום מסך
הרקע לרצח הוא ככל הנראה סכסוך כספי בין עבריינים. הנרצח/צילום מסך, פייסבוק

מהיחידה המרכזית של מחוז חוף במשטרת ישראל נמסר כי כל 70 האורחים שהיו בחתונה ייחקרו וכן כארבעה בני אדם נוספים. החוקרים מעריכים כי הרקע למותו של הצעיר הוא סכסוך כספי בין עבריינים.

במהלך חקירתו אמר אבי החתן, בן 44, כי היה תחת השפעת אלכוהול בעת האירוע וכי אינו זוכר דבר מהאירועים. אולם, בדיקות דם שנערכו לו בבית החולים העלו כי רמת האלכוהול בדמו הייתה מתחת לממוצע, כך אמר חוקר משטרה בפני בית המשפט בעת הדיון בהארכת המעצר ביום שישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אביו של החתן שבחתונתו אירע רצח בפרדס חנה, בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בחיפה, 23 בספטמבר 2016. באמצעות סמארטפון של וואווי -  Huawei, אלי אשכנזי
טוען כי לא זוכר את האירוע. אביו של החתן בבית משפט השלום בחיפה/אלי אשכנזי, באמצעות סמארטפון של וואווי - Huawei

הצעיר הנוסף שנעצר יחד עם החתן ועם אביו סובל מחתך בידו, ובמשטרה סבורים כי הדבר מצביע על מעורבותו בקטטה. עוד טוענים החוקרים, כי כבר בעת מעצרו היה עסוק החשוד בשיבוש הראיות. הצעיר הכחיש כל מעורבות במקרה באמצעות סניגוריו, עורכי הדיון דורון נוי ויהלי שפרלינג, המייצגים גם את שני החשודים האחרים, ובחקירתו ביקש לשמור על זכות השתיקה.

חברו של החתן שבחתונתו אירע רצח בפרדס חנה, בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בחיפה, 23 בספטמבר 2016. באמצעות סמארטפון של וואווי -  Huawei, אלי אשכנזי
סובל מחתך בידו. חברו של החתן בבית משפט השלום בחיפה/אלי אשכנזי, באמצעות סמארטפון של וואווי - Huawei

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully