וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מצוד נרחב: נתפס החשוד במסע ההרג בקניון בוושינגטון

25.9.2016 / 8:35

בתום 20 שעות של חיפושים אחרי מי שרצח חמישה בני אדם, נעצר צעיר בן 20, תושב המדינה ממוצא טורקי. המניע למעשיו עדיין לא ברור, אך ב-FBI שללו כי מדובר באירוע טרור

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

הרשויות במדינת וושינגטון, ארצות הברית, הודיעו הלילה (ראשון) כי הן תפסו את החשוד בירי הקטלני בקניון, שבמהלכו נרצחו חמישה בני אדם. החשוד הוא ארקן צ'טין, צעיר בן 20 ממוצא טורקי, ותושב העיר אוק הארבור שבמדינה. המניע למסע ההרג עדיין לא ברור, אולם בבולשת הפדרלית (FBI) שללו את האפשרות שמדובר באירוע טרור.

האירוע התרחש בלילה שבין שישי לשבת, אז נפתחה אש בקניון בעיר ברלינגטון, שנמצאת 60 ק"מ מצפון לסיאטל, וארבע נשים וגבר אחד נהרגו ממנה. הרשויות ניהלו מצוד נרחב בן יותר מ-20 שעות אחרי החשוד, עד שצ'טין נתפס הלילה.

זירת ירי בקניון בעיר ברלינגטון, וושינגטון, ארצות הברית. ספטמבר 2016. רויטרס
זירת הירי בקניון בוושינגטון, אתמול/רויטרס

בשעת שיא בקניון, נכנס לפי החשד צ'טין כשהוא חמוש ברובה ציידים אל חנות כלבו של רשת "מייסיס" ופתח באש. עד שהמשטרה הגיעה, היורה כבר הצליח להימלט מהאזור. לפי המשטרה, הוא נקלט במצלמות האבטחה כשהוא נכנס לקניון לא חמוש, ועשר דקות לאחר מכן הוא כבר נצפה עם הרובה בתוך החנות.

לפי העיתון סיאטל טיימס, אחת הקורבנות היא סראי לארה, נערה בת 16. אמה סיפרה כי היא שרדה את מחלת הסרטן והייתה תלמידה מאושרת. שמותיהם של יתר הנרצחים טרם פורסמו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
החשוד בירי בקניון במדינת וושינגטון, ארצות הברית, נקלט במצלמות האבטחה, 24 בספטמבר 2016. רויטרס
המניע לא ברור. החשוד בירי נקלט במצלמות האבטחה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully