וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: יו"ר להב"ה בנצי גופשטיין מתפרץ להופעה בי-ם - ונעצר

23.9.2016 / 0:40

חברי ארגון להב"ה הפגינו מול האירוע של פסטיבל "מנופים" שנערך בכיכר ציון, שבו הופיעה מקהלה נוצרית, ולטענת השוטרים ניסו להפריע למהלכו. יחד עם גופשטיין נעצרו שני פעילי להב"ה נוספים. בכיכר הפגינו חברי המרכז הרפורמי לדת ומדינה נגד הארגון

צילום: דב ספרא

ראש ארגון להב"ה בנצי גופשטיין נעצר אמש (חמישי) יחד עם שני פעילים נוספים מארגונו במהלך הפגנה מול הופעה שהתקיימה במסגרת פסטיבל האמנות "מנופים" בירושלים, שבה הופיעה מקהלה נוצרית. זאת, בטענה כי ניסו לשבש את האירוע והתעמתו עם השוטרים במקום. סנגורו של גופשטיין, עו"ד איתמר בן גביר, אמר כי הוא הוכה בידי השוטרים בראשו ונזקק עקב כך לטיפול רפואי.

בנוסף לכך, בכיכר ציון שבירושלים נערכה אמש צעדת מחאה בהובלת המרכז הרפורמי לדת ומדינה, נגד "האלימות של אנשי ארגון להב"ה כלפי ערביי מזרח ירושלים". מנהלת המרכז, הרבה הרפורמית נועה סתת, אמרה במהלך ההפגנה כי "בירושלים יש ארגון פשיעה שרשויות החוק מאפשרות לו להתקיים מדי שבוע. בכוחנו לשנות את המצב".

לדברי סתת, "בריוני להב"ה אינם נחים לרגע, ובעוד שמאות אזרחים מפגינים נגדם הם בוחרים להתפרץ באלימות אל תוך פעילות דתית נוצרית". סתת קראה להעמיד לדין את גופשטיין בהקדם בשל האלימות של פעיליו.

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו לאבו מאזן: אתה יכול להמשיך להפיץ שנאה - או לקדם שלום
אנחת רווחה בתעשייה האווירית: "שיגור 'אופק 11' עבר בהצלחה"
אחיו של הגבר שנמצא כבול לעמוד: "הוא נוהג לקשור את עצמו"

(עדכון ראשון: 23:22)

אירוע לכבוד מאיר אטינגר, בית שמש. יוני 2016. נועם מושקוביץ
לטענת עורך דינו נפגע בראשו ונזקק לטיפול רפואי. בנצי גופשטיין/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully