וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: נהג משאית דרס הולך רגל ליד כפר כנא - ונמלט

22.9.2016 / 9:00

לאחר לילה של חיפושים, תפסה המשטרה משאית ונעצרו שלושה קרובי משפחה של זריקי מוחמד, בן 28 שנדרס למוות. על פי החשד, הצעיר נדרס בעקבות סכסוך משפחתי. שניים מהעצורים הסגירו עצמם

לילה קשה בכבישים רוכב אופנוע נהרג מפגיעת משאית ליד נתניה פעוט נפצע אנוש בכביש 443. מד"א
החשודים יובאו היום לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בנצרת/מד"א

המשאית שדרסה למוות צעיר בכפר כנא אמש נתפסה הלילה (חמישי) בשטח הכפר ונעצרו שלושה חשודים במעורבות באירוע, בני משפחתו של הצעיר. החשודים, בני 22, 24 ו-28, תושבי הכפר ששניים מהם הסגירו את עצמם, יובאו הבוקר לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בנצרת.

בתאונה נהרג זריקי מוחמד, תושב הכפר בן 28. הוא נפגע מהמשאית בכביש 77, בסמוך לכפרו שמצפון לנצרת. לאחר שנדרס נמלט נהג המשאית מהמקום. במסגרת חקירת המקרה, המשטרה בודקת חשד לרצח. על פי החשד, הצעיר נדרס בעקבות סכסוך משפחתי.

חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו לזירה העניקו למוחמד טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים פוריה בטבריה, כשמצבו מוגדר אנוש ותוך פעולות החייאה, אולם הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו.

מוקדם יותר אתמול, הולך רגל בן 45 נהרג מפגיעת משאית בצומת גורל בכביש 40 שבדרום. צוות מד"א קבע את מותו של הגבר בזירת התאונה. בוחני תנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה. בתאונה נוספת שאירעה באשקלון פגע נהג כלי רכב פרטי בהולך רגל והשניים נפצעו באורח קשה.

עוד בוואלה! NEWS:
שתי צעירות כבנות 20 נהרגו בתאונה חזיתית ליד קריית גת
הולך רגל בן 45 נהרג מפגיעת משאית בכביש 40 שבדרום
"זו פצצה מתקתקת": כך הפכו תאונות האופניים החשמליים למכת מדינה

(עדכון ראשון: 22:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully