וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה בגן בצפת חשוד שתקף מינית ילד – אך חזר ללמד באותו המוסד

בסוף שנת הלימודים האחרונה הגישה אמו של בן שלוש וחצי תלונה במשטרה לאחר שסיפר "שהיו מעשים מגונים באזור האינטימי שלו". החשוד נחקר, אך שב לגן. סייעת במוסד: "זו סתם עלילה"

עריכה: מתן חדד

מורה בגן של חסידות חב"ד בצפת חשוד שתקף מינית ילד בן שלוש וחצי, אולם אחרי כחודש הוחזר ללמד באותו מוסד - כך נודע לוואלה! NEWS. על פי החשד, המקרה אירע בסוף שנת הלימודים האחרונה, ואמו של הילד הגישה על כך תלונה במשטרת צפת. בעקבות התלונה, עיכבה המשטרה את החשוד לחקירה, והוא הורחק מהעיר למשך חודש. במסגרת החקירה, תושאלו גורמים נוספים בצוות החינוכי בגן, וחומרי החקירה הועברו גם לפרקליטות מחוז צפון.

בהקלטה שהגיעה לידי וואלה! NEWS נשמעת אמו של הילד מספרת: "ראיתי שהילד לא רוצה ללכת אליו יותר, ואחר כך הוא סיפר מה שהיה שם, שהיו מעשים מגונים באזור האינטימי של הילד. זה קרה פעם אחת". לדבריה, "חלק מהאנשים בקהילה לא מאמינים לי. אלה שיושבים בראש לא מאמינים לי או תומכים". האם הוסיפה כי השנה היא שלחה את בנה לגן אחר של קהילת חב"ד בעיר.

עוד בוואלה! NEWS:
בן 39 נעצר בצפת בחשד שאנס קטינים מאז שהיה נער
10 שנות מאסר לנהג מונית שחטף בת 7, תקף אותה מינית והותירה ביער
עירום, כחוש ומוזנח: אותר בן 43 שנכבל בשלשלאות לקיר בנגב

גן חב"ד בכפר יונה שלא מקבל אתיופים לגן, ספטמבר 2015. יותם רונן
"כולם מכירים אותו ומאמינים בו". גן חב"ד/יותם רונן

עם זאת, בימים האחרונים מנהלי הגן החזירו את המורה ללמד באותו המוסד, שבו לכאורה בוצעה הפגיעה בילד. לדברי סייעת בגן, "הגננת התקשרה לרב שמחזיק אותו ומשלם לו משכורת, ודרשה ממנו שישלחו מכתבים לכל ההורים להודיע שהוא חזר, ושיכתבו מי מסכים ומי מתנגד". הסייעת הוסיפה: "רובם הסכימו. כולם מכירים אותו ומאמינים בו. זו סתם עלילה ולא היה שום מקרה".

בשנתיים האחרונות ניכרת בחברה החרדית התעוררות רבה בשיח סביב נושא הפגיעות המיניות. המודעות לכך הולכת וגוברת, כולל בזרם החרדי המרכזי. אתרי האינטרנט החרדיים מרבים לעסוק בנושא, מתוך ההבנה כי הוצאה לאור ושבירת חומת השתיקה סביב הפוגעים חושפת מקרים נוספים, שעוברים לטיפול הרשויות.

מהמשטרה נמסר בתגובה כי "התיק נמצא בחקירה. החשוד שוחרר בתנאים מגבילים". מנהל הגנים של חב"ד בצפת סירב עד כה להשיב לפניות בנושא.

על אף שבוצעה פנייה למנהלי גני חב"ד בעיר אתמול בצהריים, טרם התקבלה תגובה והיא תתפרסם לכשתגיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully