וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"באתי למות": פלסטינית בת 13 התקרבה למעבר אליהו שבשומרון ונורתה

מרשות המעברים נמסר כי הנערה הגיעה בהליכה למעבר כלי הרכב. המאבטחים הורו לה לעצור, אך כשהמשיכה להתקדם ירו בה ברגליה. היא נפצעה באורח קל ופונתה לבית חולים. דודתה ניסתה לבצע פיגוע במעבר לפני כשנה ונורתה למוות

עריכה: יאיר דניאל

נערה פלסטינית בת 13 התקדמה הבוקר (רביעי) באופן חשוד לעבר מעבר אליהו שסמוך להתנחלות אלפי מנשה ולקלקיליה ונורתה על ידי הכוח המאבטח את המעבר. היא נפצעה ברגליה ופונתה במצב קל על ידי מד"א לבית חולים. בתחקור ראשוני במעבר אמרה הנערה, בראא עוויסי מקלקיליה, למאבטחים: "באתי למות". דודתה ניסתה לבצע פיגוע באותו המעבר לפני כשנה ונורתה למוות.

מדוברות משרד הביטחון, המפעיל באמצעות רשות המעברים את המעבר, נמסר כי הנערה הגיעה בהליכה למעבר כלי הרכב, מקום האסור לתנועת הולכי רגל, כשהיא נושאת תיק. המאבטחים במעבר הורו לה לעצור כמה פעמים, לאחר מכן ירו יריית אזהרה באוויר וכשלא עצרה ירו ירייה אחת ברגלה. בבדיקת חבלן לא נמצא דבר בתיקה.

עוד בוואלה! NEWS:
זאבים בודדים שמונעים מנקמה: המפגעים של גל הטרור החדש
העיירה הפלסטינית שחושפת את האתגרים של צה"ל ושב"כ בגל הטרור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפלסטינית, שרועה על הקרקע במעבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ב-9 בנובמבר 2015 הגיעה דודתה של הנערה למעבר, התקדמה על הכביש לכיוון מעבר כלי הרכב, ומאבטחים שהבחינו בה מרחוק קראו לה לעצור. בהמשך פתחו בנוהל מעצר חשוד בעודה ממשיכה להתקדם, ואז ירו באוויר כדי להרתיעה. בתגובה, היא שלפה סכין והמאבטחים ירו לכיוונה וירו בה למוות אותה. בין חפציה נמצא מכתב התאבדות ובו דברי פרידה ממשפחתה.

"אני לא יודעת מה יקרה לי בסוף הדרך, אני עושה זאת בדעה צלולה", כתבה המחבלת במכתבה. "זאת כהגנה על המולדת, על הנערים והנערות. איני יכולה לסבול את מה שאני רואה ואני לא יכולה לסבול יותר. הוריי, אבי, אמי, אחיותיי, סלחו לי על מה שאעשה. אני אוהבת אתכם. במיוחד את ארוסי. אני מצטערת על כל מה שיקרה לי בדרך ושזו הדרך שבה אני מסיימת את חי".

בחודש אפריל ירו מאבטחים במעבר קלנדיה באח ואחות פלסטינים שהתקרבו לעבר עמדת לוחמי מג"ב במעבר קלנדיה. רופא צבאי קבע את מותם של השניים בזירה. זמן קצר לאחר מכן הודיעה המשטרה כי תחקור באזהרה את המאבטחים שירו בשל חשד לכשלים בתפקודם. על פרטי החקירה הוצא צו איסור פרסום.

(עדכון: 8:16)

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully