וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופטת לפרקליט החשוד: "בכל יום יש ירי ביפו, זו העיר וזו המציאות"

20.9.2016 / 19:35

בהתבטאות שנויה במחלוקת, אמרה שופטת בית משפט השלום תל אביב חיותה כוחן-עומר בדיון הארכת מעצרו של תושב העיר החשוד בירי, כי "זה לא סוד שיורים ביפו, בכל פעם על מישהו אחר". דבריה עוררו זעם רב בקרב משפחתו של החשוד, שנטשה את האולם

זירת ירי ביפו, 23 במרץ 2016. דובר המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
"זה לא סוד שיורים ביפו". זירת ירי בעיר, מרץ 2016/מערכת וואלה! NEWS, דובר המשטרה

שופטת המעצרים של בית משפט השלום בתל אביב חיותה כוחן-עומר, התבטאה היום (שלישי) באופן שנוי במחלוקת במהלך דיון הארכת מעצרו של תושב יפו החשוד בירי. "זה לא סוד שיורים ביפו. פעם יורים על זה ופעם יורים לכיוון האחר. בכל יום יש ירי ביפו, זו העיר וזו המציאות", אמרה. דבריה של כוחן-עומר עוררו זעם רב בקרב משפחתו של החשוד, סרגה גרבאן, שנטשה את האולם.

גרבאן, בן 20, חשוד כי ירה לעבר ביתו של צעיר אחר תושב העיר ברקע סכסוך בין משפחותיהם של השניים. את דבריה אמרה השופטת כוחן-עומר כמענה לסניגורית של החשוד, שטענה כי הוא ומשפחתו הם למעשה קורבנות עבירה לאחר שלפני כמה ימים ירה חשוד אחר לעבר ביתם. למרות הטענות, האריכה כוחן-עומר את מעצרו של גרבאן בשלושה ימים. דקות אחדות לאחר מכן הובא החשוד השני בירי לדיון, שבסופו הוארך גם מעצרו.

עוד בוואלה! NEWS:
הנתונים חושפים: כ-90% מהקטינים הנאשמים ממוצא אתיופי מרצים עונשי מאסר
שני שוטרים, אב ובנו, נעצרו בחשד לעבירות שוחד ומרמה
המדינה תובעת כרבע מיליון שקל משישה מורשעים בגניבת נשק מצה"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוררה לא מעט סערות במהלך הקריירה. כוחן/מערכת וואלה!, צילום מסך

השופטת כוחן-עומר נחשבת למוערכת מאוד ושימשה בעבר שופטת מחוזית. בשנים האחרונות התבטאה כוחן-עומר לא אחת בתקשורת, גם לגבי תיקים שעדיין מנוהלים בבית המשפט, ועוררה לא מעט סערות: בשנת 2007 התבטאה באופן חריג בנושא משפטו של השר לשעבר חיים רמון, כשעמדה בראש חבר השופטים שהרשיע אותו בביצוע מעשה מגונה.

"משפט רמון היה קפיצת מדרגה מבחינת התקשורת. הייתה אג'נדה ברורה שרמון יזוכה, והייתה חציית קו אדום בצורה בוטה". לדבריה, "הייתה לי ביקורת רבה על התקשורת שעזרה לייצר שלוש עדויות שקר, והכרעת הדין שלי הייתה שונה מהאג'נדה התקשורתית". ההתבטאות אף עיכבה את קידומה לשופטת בבית המשפט המחוזי בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully