וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זה קרב הרחוב המגוחך ביותר שנראה אי פעם?

22.9.2016 / 13:18

מישהו פה רואה יותר מדי טלוויזיה: קרב רחוב ביזארי ביותר התחולל בין שני מתאבקים חסרי מודעות עצמית, שפחות התמקדו באלימות ויותר בעשיית פוזות מוזרות למצלמה. אנחנו לא דוגלים באלימות, אבל מה זה אמור להביע?

צילום מסך

הקהל הסיני שהצטופף סביב שני המתאבקים העצבניים מצא עצמו מהר מאוד משועמם למראה הקרב המביך ביותר בעולם. לא שאנחנו בעד אלימות, אבל אם אתם מאלה שיוצאים בסערה החוצה כדי לצפות בקרבות רחוב מקריים - אולי עדיף שתישארו היום בפנים. קטע ביזארי לגמרי של שני גברים נלחמים אחד בשני ברחוב עשה את הדרך המהירה לרשתות החברתיות וזוכה שם בימים האחרונים ללעג מהצופים, וגם אתם לא תצליחו להישאר אדישים לשניים האלה.

קרב רחוב מגוחך. צילום מסך
הקרב הכי מוזר אבר!/צילום מסך

אחד מסגנונות הקרב בקונג פו נקרא "קונג פו בסגנון שיכור", שנקרא גם אגרוף שיכור. זו שיטת קונג פו נדירה שמחקה את התנועה הזורמת והלא-צפויה של אדם שיכור. אנחנו בספק שהשניים האלה הם מומחים בתחום, אבל הצליח להם.

בסרטון הקצר נראים השניים מבלים את רוב זמנם בעשיית פוזות אחד לשני, כאילו הם מתכוננים לקרב שלעולם לא יתחיל. אחד מהם, לבוש בחולצת טריקו אפורה ומכנסיים שחורים, הוא הראשון להעיף אגרוף ליריבו, המתאגרף הקירח, וגם זה אחרי תהליך ארוך של תנועות לחימה ביזאריות והסתובבות במקום. אחרי קרב קצר וחסר כל עניין, השניים סולחים אחד לשני וממשיכים לדרכם.

ברשתות החברתיות צחקו עליהם, "בטח בראש שלהם הם עורכים עכשיו קרב רחוב מטורף לגמרי", אמר אחד ואחר הוסיף: "לא ידעתי שקונג פו זה לעמוד כמו קראטה קיד ולהעיף סטירות באוויר. זה מטורף לגמרי".

עוד באותו נושא

מלחמת טריטוריה: תיעוד מטריד של קרבות רחוב אכזריים בין נשים בזנות

לכתבה המלאה

עוד ב"אסור לפספס":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully