וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת טריטוריה: תיעוד מטריד של קרבות רחוב אכזריים בין נשים בזנות

16.6.2016 / 5:35

תושבי מדריד תיעדו קרב רחוב אלים במיוחד בין נשים העוסקות בזנות הנאבקות על הטריטוריה שלהן - וטוענים שזו רק הצצה קצרה למה שהם נאלצים לחוות בכל לילה. "מילא אנחנו, אבל הילדים שלנו גם נחשפים למראות האלה"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יוטיוב

נשים בזנות תועדו בקטטה אלימה ברחובות מדריד בניסיון להשתלט על המקומות בעלי הפוטנציאל הטוב ביותר להשגת לקוחות. על פי התקשורת המקומית, הנשים נחלקות לשתי קבוצות: בקבוצה אחת נמצאות הנשים המקומיות, שעובדות באזור כבר הרבה שנים - ובקבוצה השנייה נשים ממזרח אירופה שמנסות לגזול להן את העבודה. תושבי שכונת מלאסנה, יודעים כי האזור שורץ בבתי בושת וחיו עם זה בשלום, עד שקרבות הרחוב האכזריים החלו והצרחות הדירו שינה מעיניהם. כעת, בצעד נואש, הם מפרסמים תיעוד של אחד הקרבות כדי לנסות להעלות את המודעות לבעיה - שלטענתם לא זוכה לתשומת הלב הנדרשת מהמשטרה.

"נשות הלילה לא נותנות לנו לישון עם הצרחות שלהן", סיפר אחד התושבים לתקשורת המקומית, "אנחנו צופים בריבים ביניהן על בסיס קבוע". התושבים מספרים שהקרבות מגיעים לאלימות של ממש, כשהנישם קורעות אחת לשנייה את הבגדים ודוחפות זו את זו על רכבים נוסעים. בנוסף, הם מספרים שהנשים בזנות לא רק נלחמות בינן לבין עצמן - אלא גם מוצאות עצמן לא פעם נאבקות בגברים שיכורים שמבלים בפאבים עד שעות הבוקר המוקדמות ונטפלים אליהן.

קרבות רחוב בין נשים בזנות במדריד. צילום מסך
מלחמה על טריטוריה: נשים בזנות בקרב רחוב אלים במיוחד/צילום מסך

"לפעמים הקרבות קצרים ולפעמים זה נמשך הרבה זמן וזה מאוד אכזרי. מילא אנחנו, אבל הילדים שלנו גם נחשפים למראות האלה", מוסיף תושב המקום, "כשעברתי לכאן לפני שנתיים, השוער בבניין הזהיר אותי מזה. אני מסוגל לחיות עם זה שהן מסתובבות כאן, אבל לא מסוגל להתמודד עם הרעש. כשהן דוחפות אחת את השנייה על מכוניות, הנהגים בדרך כלל עוצרים וממתינים בסבלנות שהן יירגעו".

המקומיים הפעילו לחץ על המשטרה ופנו גם למועצה המקומית בבקשת עזרה - אולם עד היום לא זכו לתשובה מספקת. הם מקווים שעכשיו - כשהתקשורת העלתה את הנושא על סדר היום - יהיה מי שיתייחס אליהם.

עוד באותו נושא

קשה לצפייה: עמוד פייסבוק חדש מציג קרבות אסירים שצולמו בחשאי בכלא

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully