וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד הבושה: המשטרה ברוסיה הוליכה נשים בזנות ברחובות בעירום

שוטרי העיר סנט פטרבורג פשטו על בית בושת בעיר ואילצו את הנשים וכמה מלקוחותיהם לצעוד לאורך חמישה רחובות בעירום מלא, עד שהוכנסו לניידות המשטרה. "הן לא הפסיקו לבכות", אמר עד ראייה

ספק 500

11 נשים בזנות וכמה מלקוחותיהם אולצו אתמול (רביעי) לעבור טקס משפיל לאחר מעצרם בבית בושת באחד האזורים העתיקים של העיר סנט פטרבורג שבצפון-מערב רוסיה. המשטרה, שפשטה על המקום, אילצה אותם לצעוד בעירום ברחובות העיר השנייה בגודלה במדינה, כשהם בוכים ומנסים לכסות את מבושיהם. זאת, בזמן שעוברי אורח מצלמים את מצעד הבושה בטלפונים החכמים שברשותם.

לפי המשטרה המקומית, הפשיטה אירעה בעקבות תלונה על הצפה שנגרמה בדירה הנמצאת מתחת לבית הבושת. כלי תקשורת מקומיים דיווחו כי שלושה גברים הצליחו להימלט דרך הדלת האחורית. "המשטרה פרצה לתוך הבניין ומעט לאחר מכם הכוחות עזבו יחד עם הנשים, שהיו עירומות ולא הפסיקו לבכות", אמר עד ראייה. לפי דיווחים שונים, הם הוצעדו לאורח חמישה רחובות עד שהוכנסו לניידות המשטרה.

כלי תקשורת במדינה דיווחו כי הפשיטה הגיעה לאחר תלונה שנמסרה מפי אמן הלחימה המוכר ויאצ'סלב דטסיק, המכונה "טרזן האדום", שהכריז מלחמה על הזנות בעיר ומרבה לזמן את המשטרה לפשוט על בתי בושת.

זונות ולקוחותיהם שאולצו לצעוד בעירום ברחובות סנט פטרבורג שברוסיה, מאי 2016. טוויטר, צילום מסך
עוברי אורח צילמו את המתרחש/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully