וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה באיטליה: אישה שמה קץ לחייה לאחר שסרטון סקס שלה הופץ ברשת

טיזיאנה בת ה-31 שלחה את הסרטון לבן זוגה לשעבר ולשלושה גברים נוספים, ואלו פרסמו אותו ברשתות החברתיות. לאחר מאבקים משפטיים והשפלה ציבורית, היא התאבדה. הארבעה נעצרו

טיזיאנה קנטונה, תושבת איטליה שהתאבדה בגלל סרטון סקס שלה שהופץ ברשת. טוויטר, צילום מסך
התאבדה בגלל הסרטון שנחשף/צילום מסך, טוויטר

אישה מאיטליה שמה קץ לחייה ביום שלישי בעקבות סרטון סקס שלה שהופץ ברשתות החברתיות, באירוע שמסעיר את המדינה. ארבעה גברים, בהם בן זוגה לשעבר של טיזיאנה קנטונה בת ה-31, נעצרו בחשד להוצאת דיבה. הלווייתה הועברה בשידור ישיר בטלוויזיה ורבים הגיעו ללוות אותה. במשפחתה קראו למערכת המשפט לפעול כדי "שמותה לא יהיה לשווא".

טיזיאנה שלחה לפני יותר משנה את הסרטון לבן זוגה לשעבר ולשלושת החשודים הנוספים, שפרסמו זאת בפייסבוק ובווטסאפ. במשך חודשים היא נאבקה כדי להסיר אותו מהאינטרנט לאחר שיותר ממיליון בני אדם צפו בו ולעגו לה. לבסוף פסק בית משפט לטובתה, והורה על הסרת הסרטון, אך במקביל הטיל עליה תשלום בסך 20 אלף אירו הוצאות משפט. בכלי תקשורת מקומיים כינו זאת "העלבון האחרון".

לאחר שהסרטון התפשט ברשת, היא עזבה את עבודתה ועברה לטוסקנה. היא אף ניסתה לשנות את שמה, אך היא לא הצליחה להתחמק מעברה. בסרטון היא נשמעה אומרת "אתה מצלם? בראבו" והביטוי הפך לבדיחה ברשת והודפס על גבי חולצות, על כיסויים לטלפונים סלולריים ועל חפצים אחרים.

מותה של טיזיאנה עורר דיון ציבורי ער על שיימינג ברשת כלפי נשים צעירות. עם זאת, ראש הממשלה מתאו רצני הבהיר כי אין הרבה שהוא יכול לעשות בנידון. "זהו בעיקר קרב תרבותי, חברתי וגם פוליטי. אנו מחויבים לעשות כל שביכולתנו. אלימות כלפי נשים היא לא תופעה שאי אפשר למגר".

עוד בוואלה! NEWS:
תוך שעה: סוכל פיגוע דריסה בקריית ארבע ופיגוע דקירה בירושלים
לא מחכים לנובמבר: הליך הבחירה בארה"ב יוצא לדרך - והוא מכריע
מהאיטי ועד שיבא: הרופא הצבאי לשעבר שמנסה להציל את שמעון פרס

  • עוד באותו נושא:
  • איטליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully