וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהלומן בבורסה חשוד שתקף את זוגתו עד שאיבדה את הכרתה

14.9.2016 / 19:00

הצעיר, בן 24, נעצר בחשד שחנק את בת זוגו בת ה-17, אם בנו בן החודש, עד שהתעלפה. החוקרים ערכו עימות בין החשוד, שמכחיש את המיוחס לו, לזוגתו. בית המשפט האריך את מעצרו ביממה

הבורסה ליהלומים, רמת גן. ראובן קסטרו
מעצרו הוארך ביממה. הבורסה ליהלומים/ראובן קסטרו

יהלומן חבר הבורסה ליהלומים ברמת גן נעצר אתמול (שלישי) בחשד שתקף את זוגתו בת ה-17, אם בנו בן החודש. על פי החשד, היהלומן, בן 24, חנק את זוגתו עד שזו התעלפה ואיבדה את הכרתה. הבוקר הוארך מעצרו ביממה.

חוקרי מרחב איילון במשטרה, בפיקודה של נצ"מ סיגל בר צבי, עצרו את החשוד, שמכחיש את המיוחס לו. החוקרים גבו עדות מאמה של בת זוגו וכן ערכו עימות בין החשוד לזוגתו. הבוקר הובא החשוד לבית משפט השלום בתל אביב. חוקר המשטרה, רס"ב ליאור סלומון, ביקש להאריך את מעצרו של החשוד כדי לאפשר למשטרה להשלים את החקירה מבלי לחשוש כי הוא ישבש אותה.

סנגורו של החשוד, עו"ד אבידן ארביב, טען בפני השופט ירון גת כי "מדובר בחשוד, חבר הבורסה ליהלומים, ללא עבר פלילי, שמעולם לא פגע באיש ובטח לא במתלוננת". עם זאת, החליט השופט גת להאריך את מעצרו של החשוד.

"חבר בורסה" הוא יהלומן שהגיש מועמדות ועמד בכמה קריטריונים שנקבעו בתקנון בורסת היהלומים הישראלית. עלות החברות נאמדת בעשרות אלפי דולרים, שמקנים לחבר זכויות הצבעה והשפעה. חבר בורסה חדש מקבל תג ועמו התניה לחמש שנים, שבהן אסור שיהיו תלונות עליו או מישהו מטעמו, שרק לאחריהן יהפוך לחבר בורסה מן המניין.

עוד בוואלה! NEWS:
צפו: 60 שנה אחרי, לוחמי הצנחנים שחזרו את הצניחה במיתלה
אוהבים אבוקדו? כך תדעו מתי לקנות כל זן - ואיך לגרום לו להבשיל
באופוזיציה תוקפים את הסכם הסיוע: "נתניהו פגע בביטחון במיליארדים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully