וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: הילד שעמד מול מפגינים נגד הומואים כובש את הרשת

13.9.2016 / 8:31

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארה"ב הילרי קלינטון התייחסה הבוקר (שלישי) לדיווחים על מצבה הבריאותי. בריאיון טלפוני לרשת CNN, אמרה קלינטון שהיא מרגישה "הרבה יותר טוב", וטענה כי לא דיווחה לציבור על האבחון הרפואי שקיבלה, כיוון שלדבריה, "לא חשבתי שזה ביג דיל".

שר החינוך נפתלי בנט אמר אמש באירוע הצדעה לקרן תל"י לתגבור לימודי יהדות, כי "לימודי היהדות וההצטיינות בהם חשובים יותר מלימודי המתמטיקה והמדעים". עוד הוסיף שר החינוך כי "גם כמעצמת הייטק, יצואני ידע וחידושים לעולם, עלינו להיות מעצמה רוחנית ולייצא ידע רוחני".

שני מפציצים אמריקניים טסו הלילה מעל שמי קוריאה הדרומית, כצעד של מפגן כוח והזדהות עם המדינה בשל המתיחות עם שכנתה מצפון. זאת, בעקבות הניסוי הגרעיני שערכה המדינה בשבוע שעבר.

התמונה הזו צוברת תאוצה ברשתות החברתיות ובכלי תקשורת בעולם: ילד בן 12 נעמד מול 11 אלף מפגינים שצעדו בעיר סלאיה שבמקסיקו, במחאה נגד כוונת הנשיא לאשר נישואים חד מיניים. הצלם שתיעד את האירוע סיפר שלילד יש דוד הומוסקסואל שלדבריו, "שונא אנשים ששונאים".

תחזית מזג האוויר: היום תחול ירידה קלה במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully