וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"את סבתא זבל": גבר שחנה במקום אסור תקף עובדת עירייה

15.9.2016 / 13:21

ליאורה גלבר מראשון לציון, תיעדה גבר שחנה על מעבר חצייה ליד בית ספר בעיר והותקפה. "אני ארצח אותך", אמר לה. גלבר הגישה תלונה במשטרה, וקיבלה גיבוי מסגן ראש העיר: "התנהגות בריונית"

עריכה: מתן חדד

גבר שחנה במקום אסור ליד בית ספר בראשון לציון תקף השבוע לכאורה עובדת עירייה שהעירה לו על כך ואף תיעדה אותו. "אני ארצח אותך אם אקבל תלונה במשטרה", אמר הגבר לליאורה גלבר, שעובדת בחברה לביטחון וסדר ציבורי של העירייה ואחראית על משמרות הבטיחות בדרכים, ליד בית הספר היסודי "יפה-נוף" בשכונת אברמוביץ' בעיר.

במסגרת תפקידה, גלבר מפקחת ושומרת על התלמידים ועל תורני משמרות הזה"ב ליד בית הספר. לדבריה, הגבר, סב לתלמידים בבית הספר, הגיע לאסוף את נכדיו וחנה על מעבר חצייה ליד שפת מדרכה הצבועה באדום ולבן. "תחילה פניתי לאדון ואמרתי לו שהוא עובר על החוק ואשמח שיזיז את הרכב", סיפרה לוואלה! NEWS.

עוד בוואלה! NEWS:
"תודה וסליחה": האבידה המוזרה שהוחזרה לחנות אחרי 28 שנה
נסגר מחוסר ראיות תיק החקירה נגד ראש עיריית עפולה לשעבר
שלושה הרוגים ושישה פצועים קשה בשתי תאונות דרכים בנגב

גבר חנה על מעבר חצייה ליד בית ספר בראשון לציון - והכה אישה שצילמה אותו. מערכת וואלה! NEWS
הגבר שהתווכח עם גלבר/מערכת וואלה! NEWS

"האדון סירב ואמר לי שאני לא שוטרת ושלא אגיד לו מה לעשות". בשלב זה, לטענתה, החל הוויכוח לעבור לפסים אלימים. "הוא ראה שאני הולכת לצלם אותו ואמר לי: 'אני ארצח אותך, אם אקבל תלונה מהמשטרה', וברגע שהוצאתי את המצלמה הוא פשוט הכה אותי", סיפרה. בתיעוד נשמעת גלבר מקללת בחזרה את הגבר ומכנה אותו "זבל" ו"נבלה".

לאחר האירוע הלכה גלבר לתחנת המשטרה והגישה נגד הגבר תלונה. ליאורה הוסיפה כי האירוע המצער הוא דוגמה אחת מיני רבות שבה הורים לתלמידים עוברים על החוק כשהם באים לאסוף את ילדיהם. "ההורים מחנים על אי תנועה, נגד התנועה, באמצע הכביש, עושים מה שהם רוצים ושמים פס עלינו ועל החוקים".

רז קינסטליך, סגן ומ"מ ראש עיריית ראשון לציון ומחזיק תיק הביטחון בעירייה, מסר לוואלה! NEWS: "אנו מגנים בתוקף את תקיפתה של העובדת בחברה לביטחון וסדר ציבורי, ומגנים את התנהגותו הבריונית של הנהג, בכך שסיכן הולכי רגל ותלמידים. כמו כן, רוצים לשבח את עובדת החברה שלא נרתעה וביצעה את עבודתה בשמירה על בטחון התלמידים ועוברי הדרך. אני קורא לעוד תושבים להצטרף אל משמרות הבטיחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully