וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיתו גברים, הפשיטו וצילמו: גבר ואישה מטבריה מואשמים בסחיטה

12.9.2016 / 18:34

לפי כתב האישום בן 50 ובת 20 תיאמו פגישות אינטימיות עם גברים וכשהתפשטו, צילמו ואיימו שיפיצו את התמונות. בין היתר הצעירה איימה כי תתלונן על אונס אם קורבן הסחיטה לא ישלם כספים רבים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנאשמים, דרור אילוז ורחל אלמקיאס/מערכת וואלה!, צילום מסך

גבר ואישה מטבריה מואשמים כי פיתו גברים לקשר וצילמו אותם במהלך מפגשים אינטימיים במטרה לסחוט מהם כספים. על פי כתב האישום שהגישה היום (שני) פרקליטות מחוז הצפון, דרור אילוז, בן 50 ורחל אלמקיאס, בת 20, קשרו קשר על רקע בצע כסף לסחוט כספים מגברים שונים.

על פי כתב האישום, אלמקיאס, פיתתה גברים תוך שהיא מזדהה בשם "סהר", וברוב המקרים שכנעה אותם להגיע לביתו של אילוז. במהלך המפגש האינטימי שהייתה מקיימת עם קורבנות הסחיטה, הנאשם היה פורץ לדירה ומתעד את אלמקיאס עם הגברים. לאחר מכן, היו השניים דורשים אלפי שקלים מהגברים בתמורה שלא יפרסמו את הסרטון המתעד אותם. עוד עולה מכתב האישום כי השניים איימו לעתים לשרוף כלי רכב או לפגוע בבני המשפחה של המתלוננים אם אלה לא ישלמו.

מכתב האישום עולה כי השניים יצרו תנאים שלא מאפשרים לקורבנות לסרב לדרישותיהם ולדווח למשטרה בשל החשש כי יפגעו בהם. ממפקד תחנת טבריה סנ"צ רן לוי נמסר כי "בחקירה מהירה, ממוקדת ומקצועית של צוות החקירה נעצרו שני החשודים שפעלו בשיטתיות לאתר ולסחוט את קורבנותיהם".

עוד בוואלה! NEWS:
טראמפ על קלינטון: מקווה שהיא תחלים ולראות אותה בעימות
כישלון לשר העבודה כץ: מעונות היום יצאו מחר לשביתה כללית
"לא האמנתי שאתה שם": רוסלן שנהרג בקריסת החניון הובא למנוחות

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
כמה נסחטים סירבו להגיש תלונה כדי שמעשיהם לא יתגלו/ראובן קסטרו

בנוסף לכך, אילוז גם מואשם כי תקף לפני כשלושה שבועות נערה בת 16 בגן ציבורי בעיר וחתך את ידה משום שהתנגד לקשר רומנטי שקיימה עם הנאשמת. לפי האישום, אילוז הפיל את הנערה, בעט בה, גזר את שערה הארוך וחתך את כף ידה בסכין. הנערה הגישה תלונה נגד אילוז ועם תחילת החקירה התברר כי נגד הנאשם יש כמה תלונות בתחנות משטרה ברחבי הארץ. בעקבות כך, החלו חוקרי המשטרה לחשוף עוד ועוד מעשי סחיטה של השניים. כמה קורבנות סחיטה סירבו להגיש תלונה מהחשש שמעשיהם יתגלו.

כך היה, לדוגמה, בחודש מרץ האחרון, החליטה אלמקיאס, יחד עם אילוז, לסחוט גבר שהייתה עמו בקשר וניהלה עמו מערכת יחסים. היא הזמינה אותו לדירתה וביצעה בו עיסוי כששניהם עירומים על המיטה. כעבור כמה דקות נכנס אילוז לדירה כשפניו מכוסות והחל לצלם את השניים. הנאשם איים על הגבר כי יציג את הסרטון לאביה של הנאשמת. לאחר מכן, אילוז לקח את בגדיו, את מפתחות מכוניתו וגנב 200 שקלים שהיו בתוך המכונית. בהמשך הוא דרש מהאיש לשלם לו 15 אלף שקלים כדי למנוע את הפצת הסרטון לבני משפחתו של קורבן הסחיטה, בעוד אלמקיאס ניסתה לשכנע אותו לשלם את הסכום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

קרעה את חולצתה ואיימה שתתלונן על אונס

כתב האישום מתאר יצירת קשר נוספת של אלמקיאס עם גבר באתר היכרויות. בין השניים התפתח קשר אינטימי במשך כמה חודשים. בשלב מסוים החליטו הנאשמים לסחוט את הגבר ואלמקיאס תיאמה איתו כי יגיע לאסוף אותה מהדירה שלה. כשהמתין לה במכונית מתחת לביתה, הגיע אליו אילוז ואילץ אותו באיומים להיכנס לדירה ושם דרש ממנו פיצוי כספי "תמורת קיום יחסי המין עם אלמקיאס - שהיא בחורה יהודייה". הוא איים לשרוף את מכוניתו של האיש ולפגוע בבני משפחתו, עד שבסופו של דבר נאלץ לשלם אלף שקלים.

באירוע דומה אחר בחודש יולי, תיאמה "סהר" פגישה במלון ברמת גן עם נהג מונית שאיתו נסעה. נהג המונית הגיע למלון, שם המתינה לו אלמקיאס יחד עם קרובת משפחה של אילוז. השתיים כיסו את עיניו של הגבר והחלו לעסות אותו. לאחר כרבע שעה התפרץ אילוז לחדר והחל לצלם את הגבר, תוך שהוא מאיים להעביר את הסרט לאשתו במידה ולא ישלם לו. לאחר מכן נטל את מפתחות המונית של הנסחט, את הטלפון שלו ומסמכים שונים. נהג המונית ניסה למנוע מאילוז לעזוב את המלון, עד שזה ישיב לו את רכושו. לבסוף השיבו לו שני הנאשמים את הרכוש, פרט ל-400 שקלים.

באותו חודש סחטה אדם נוסף שהיה נוהג להגיע לטבריה לצורך עסקיו. אלמקיאס התקשרה לגבר, ביקשה לשכור ממנו דירה וקבעה איתו פגישה בדירתו של אילוז. כשנכנסו לדירה, הציעה לו להתקלח ונכנסה איתו למקלחת. זמן קצר לאחר מכן התפרץ אילוז לדירה והחל לצלם את השניים עירומים. לאחר מכן לקח את חפציו האישיים של הגבר, נעל אותו בדירה וצילם את כרטיס האשראי שלו. הוא איים עליו כי יציג בפני אשתו את הסרטון ויהרוס את משפחתו. במקביל, ניסתה אלמקיאס לשכנע אותו כי ישלם 30-40 אלף שקלים כדי שאילוז לא יפגע בו. בשלב מסוים ניסה הנסחט להתקשר למשטרה, אך אילוז איים כי הנאשמת תתלונן שהנסחט ניסה לאנוס אותה. היא אף קרעה את חולצתה בסכין ואמרה כי אכן תטען זאת.

בן משפחתה של אלמקיאס התייחס לכתב האישום וטען כי ביצעה את העבירות בניגוד לרצונה. "סהר לא עשתה כלום. דרור איים עליה במשך שנה ואף סחט אותה", אמר. "עדה שראתה אותו תוקף אותה מספר פעמים אף דיווחה על כך למוקד 100. לסהר אין עבר פלילי, וכפי שניתן להבין היא ביצעה את המעשים בלית ברירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully