וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צלבים רוססו על קיר בית כנסת בירושלים; המשטרה פתחה בחקירה

12.9.2016 / 8:32

הצלבים רוססו על קיר בית הכנסת של קהילת יוצאי איראן ברחוב יוסי בן יועזר, ועל חלונות המבנה. חוקרי משטרת ישראל וצוות זיהוי פלילי הגיעו למקום ופתחו בחקירת האירוע. יו"ר תג מאיר גינה את חילול בית הכנסת

צלבים רוססו על קירות בית כנסת ברחוב יוסי בן יועזר בירושלים, 12 בספטמבר 2016. דוברות המשטרה, ספק 500
הצלבים שרוססו על בית הכנסת/ספק 500, דוברות המשטרה

צלבים רוססו הלילה (שני) על קיר בית כנסת של קהילת יוצאי איראן ברחוב יוסי בן יועזר בירושלים ועל חלונות המבנה. חוקרי משטרה וצותי זיהוי פלילי הגיעו למקום ופתחו בחקירת האירוע.

יעקב משה, שהגיע לבית הכנסת לפנות בוקר גילה את צלבי הקרס. "אסור שדבר כזה יקרה", אמר משה. הוא הוסיף כי המתפללים אינם יודעים מי ריסס את הצלבים. "אין לנו סכסוך עם אף אחד. אנחנו אנשים דתיים שבאים לתפילה והולכים".

יו"ר תג מאיר גדי גבריהו גינה את המעשה. "אנו מגנים את חילול בית הכנסת הלילה בירושלים", אמר גבריהו. הוא הוסיף כי פעילי תג מאיר יגיעו בימים הקרובים לבית הכנסת לתמוך ולחזק את קהילת המתפללים.

לפני כשנה הוצתה פרוכת, הבד המכסה את חזית ארון הקודש, בישיבת "פתחי עולם" שברחוב המלך ג'ורג' בעיר ועל הארון צויר צלב קרס. האש ככל הנראה כבתה מעצמה, והמעשים התגלו על ידי מתפללים שהגיעו למקום. ההצתה נעשתה לאחר שורת אירועים בישיבה שלא דווחו למשטרה, ובהן הוזז ארון הקודש ואחד מספרי התורה הוצב ליד השירותים במקום.

עוד בוואלה! NEWS:
קלינטון ביטלה את אירועי הקמפיין הקרובים: "סובלת מדלקת ריאות"
אבו מאזן על סרטון נתניהו: "ישראל היא זו שמבצעת טיהור אתני"
המכתב האחרון של הרצל שאול לבנו אורון: "מדמיין אותך בבית"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully