וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצניחה הסתיימה בטרגדיה: בריטית נהרגה לאחר שהמצנח לא נפתח

פמלה גאוור, בת 49, נהרגה לאחר שהמצנח שבו השתמשה בצפון אנגליה לא נפתח בעודה באוויר. תושבים ניסו לבצע בה החייאה, אולם צוותי הרפואה נאלצו לקבוע את מותה. הייתה זו צניחתה הראשונה בבריטניה

עריכה: מתן חדד

פמלה גאוור, בריטית בת 49, נהרגה אתמול (שבת) בתאונת צניחה בצפון אנגליה, לאחר שמצנחה לא נפתח באוויר. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, כוחות החירום שהוזעקו לזירת ההתרסקות של גאוור בסמוך לעיירה שוטון קוליירי, במחוז דרהאם, הבהילו אותה לבית החולים, שם נקבע מותה. מוקדם יותר, עדי ראייה החלו לבצע בה פעולות החייאה.

בכיר במשטרה המקומית, דייב קוטברט, מסר כי מותה של גאוור, תושבת העיירה הבורן הסמוכה, הוא "תקרית טראגית". לדבריו, "האישה שמתה תוך שימוש בציוד הצניחה שלה ביצעה את צניחתה הראשונה במדינה, לאחר שצנחה כמה פעמים במדינות אחרות". בחשבון היוטיוב שלה, פרסמה גאוור תיעוד של צניחות שביצעה בספרד.

איאן רוזנווינג', מנהל מרכז הצניחה "פיטרלי", הסביר כי האופן שבו נמצא המצנח על הקרקע מעיד על צניחה מהירה הרבה יותר מהרגיל. קוטברט הוסיף כי כוחות המשטרה פועלים יחד עם איגוד הצניחה הבריטי, על מנת לקבוע מדוע המצנח לא נפתח. בחודש שעבר, שני צנחנים נהרגו בתאונה דומה בצפון קליפורניה שבארצות הברית, לאחר שמצנחי הרחיפה שלהם לא נפתחו בעודם באוויר.

עוד בוואלה! NEWS:
היסטוריה: צנחן קפץ מגובה של 25 אלף רגל ללא מצנח - ושבר שיא עולמי
צנחנית בת 35 נפצעה בינוני-קשה במהלך נחיתה בגליל המערבי
אביו של אבישי שנהרג בשוויץ: "אין לי טעם בחיים בלעדיו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully