וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחות ההרוג באסון ברמת החייל: "לא מאמינה שבורא עולם לקח אותך ממני"

10.9.2016 / 4:53

"הלב נקרע, זו שבת שחורה", כתבה בפייסבוק אורית איסקוב, אחותו של רוסלן איסקוב, תושב עכו שגופתו חולצה אמש מהריסות בזירה. רוסלן, שעבד כמתקין דלתות, הותיר אחריו ילדה

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: יאיר דניאל

(דיון חירום בוועדת העבודה בכנסת על האסון ברמת החייל, שלשום)

רוסלן איסקוב הוא אחד משני ההרוגים באסון קריסת החניון ברמת החייל שגופתם חולצה אמש (שישי) מהזירה. איסקוב, תושב עכו, עבד בהתקנת דלתות בחניון. הוא הותיר אחריו ילדה. עד כה חולצו מהזירה חמש גופות.

"זה כמו חלום שחור", כתבה הלילה שירה אורית איסקוב, אחותו של רוסלן, בעמוד הפייסבוק שלה. "לא מאמינה עדיין שבורא עולם לקח אותך מאיתנו. אני מצטערת שלא עניתי לשיחה האחרונה. אתגעגע לצחוקים ולטיולים, תהיה חסר. הלב נקרע, לא מאמינה שבורא עולם עשה לי חיים שחורים לכל החיים. אני מודה לכל החיילים ואנשי הביטחון שניסו לחלץ אותו ולכל עם ישראל על התפילות. זו שבת שחורה".

שלושה הרוגים אחרים באסון הם דניס דיאצ'נקו, בן 28 מאוקראינה, עאהד אל-חאג', בן 34 מבית רימא שליד רמאללה ואולג יעקובוב, בן 60 מתל אביב. יחד עם עוד הרוג שגופתו חולצה אמש אך שמו לא הותר לפרסום, קיים נעדר נוסף.

קריסת החניון ברמת החייל || סיקור מיוחד
בעלי עסקים נגד דניה סיבוס: "קריסת החניון הובילה להפסדים של מיליונים"
מנופאי בדיון בכנסת: "אני פחות ממספר, מי שומר עלי?"
ביקורת על המשטרה: "הסתרת פרטי חקירת קריסת החניון מסכנת חיים"

שירה אורית איסקוב ואחיה רוסלן איסקוב שנהרג באסון קריסת החניון ברמת החייל. צילום: מתוך פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
"שבת שחורה". רוסלן איסקוב ואחותו אורית/מערכת וואלה! NEWS, צילום: מתוך פייסבוק

שלשום הגיע לדיון חירום בכנסת מנכ"ל חברת "דניה סיבוס" רונן גינזבורג, האחראית על בניית החניון שקרס. "אף שהדיון מתרכז בבטיחות בעבודה, המקרה הזה לא כל כך קשור לאירוע בטיחות בעבודה. יש פה כפי הנראה כשל הנדסי", אמר בפתח דבריו בוועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת.

"אני רוצה להביע צער עמוק על העובדים באתר שנהרגו. אני בעצמי מהנדס אזרחי", הדגיש. "למרבה האירוניה אני גם קצין חילוץ ומהנדס חילוץ. קשה לי להתייחס לאירוע, בגלל צו איסור הפרסום ואני לא רוצה לפגוע בחקירה. דניה סיבוס תעשה הכל כדי לשתף פעולה עם גורמי החקירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully