וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש ארגון הפשיעה מיכאל מור נעצר ברמת גן עם כלי תקיפה

7.9.2016 / 11:30

העבריין מהצפון שמוגדר במשטרה ראש ארגון פשע נעצר יחד עם שניים מאנשיו עם אלה ואגרופן. לפי המשטרה, לאחרונה הוא מנסה לבסס את פעילותו ברמת גן ובסביבתה. בית המשפט הוציא נגדו צו הרחקה מגוש דן

עריכה: גדי וינסטוק

(תיעוד חיסול מקורבו של מיכאל מור בבית קפה בנהריה, בשנה שעברה)

מיכאל מור, העבריין הבכיר מצפון הארץ שמוגדר בידי המשטרה ראש ארגון פשע, נעצר הלילה (רביעי) ברמת גן. הוא נעצר יחד עם שניים מאנשיו במסגרת ניסיון של המשטרה להרחיק אותו מאזור המרכז ולמנוע את התבססותו בו. בשנים האחרונות מור, שפעל לרוב בנהריה, בחיפה, בעכו וביקנעם, החל לנסות את מזלו גם במרכז הארץ, בעיקר ברמת גן ובסביבתה. המשטרה ביקשה היום להאריך את מעצרו של מור בבית משפט השלום בתל אביב, אך הוא שוחרר והוצא נגדו צו הרחקה מדוש דן.

במשטרת תל אביב לא אהבו את הניסיון שלו להתבסס באזור, ואתמול עצרו לבדיקה שוטרי מרחב דן, בפיקודו של ניצב משנה שי אזולאי, את מור ואנשיו בעת שנסעו במכונית. במהלך החיפוש ברכבם אותרו אלה ואגרופן, שהיוו עילה מספקת כדי לעצור את השלושה בגין נשיאת נשק וקשירת קשר לביצוע פשע.

במהלך החקירה ביקשו השוטרים ממור לחתום על צו הרחקה מהאזור, אך הוא סירב. בעקבות כך החליט אזולאי לבקש את הארכת מעצרו. ראש ארגון הפשע נעצר לאחרונה בבת ים בגין החזקת סמים, גם כן במסגרת ניסיונות המשטרה להפעיל עליו לחץ ולהרחיקו מהמרכז.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
התפתחות בפרשת השחיתות בנתניה: בכיר בעירייה וקבלנים נעצרו
היום השלישי לעבודות החילוץ: "הייתה אופטימיות – אך הסיכויים פוחתים"
הבת, איש הסוד או הגנרל האכזר: מי יחליף את הרודן במדינה האסטרטגית

הארכת מעצר מיכאל מור בבית משפט השלום בעכו, יחד עם עורך דינו יהלו שפרלינג. יוני 2015. ערן גילווארג
סירב לחתום על צו הרחקה מאזור המרכז. מיכאל מור בבית משפט השלום בעכו, ביוני 2015/ערן גילווארג

רק לפני שבוע ספגו אנשיו של אזולאי מהלומה קשה מבית המשפט, לאחר שהעבריין עמיר מולנר הצליח להתל בשוטרי מרחב דן כשנעצר בנסיבות דומות. כשהגיע מולנר לחדר החקירות חשף את איבר מינו לעיני השוטרים והטיל את מימיו על רצפת תחנת המשטרה. בית המשפט קיבל את עמדתו של מולנר כי השוטרים היו לא הוגנים כלפיו, ושללו ממנו אפשרות ללכת לשירותים במשך ארבע שעות. לכן, הורה בית המשפט לשחררו ממעצר.

(עדכון ראשון: 10:12)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully