וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג אוניברסיטאות עולמי: העברית במקום הראשון בישראל

6.9.2016 / 3:40

על פי דירוג חברת QS הבינלאומית האוניברסיטה העברית נמצאת במקום 148 בעולם, מבין כ-4,000 מוסדות אקדמיים. במקום השני בישראל, ו-212 בעולם, נמצאת אוניברסיטת תל אביב ואחריה הטכניון - שרשמו ירידה משנה שעברה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ראשונה בישראל, מקום 148 בעולם. האוניברסיטה העברית/מערכת וואלה!, צילום מסך

דירוג האוניברסיטאות העולמי של החברה הבינלאומיתQuacquarelli Symonds ‏ (QS) לשנים 2016-2017 שהתפרסם הלילה (שלישי) מציב את האוניברסיטה העברית כטובה ביותר מבין המוסדות האקדמיים בישראל, זאת לאחר שבדירוג שנחאי שפורסם לפני מספר שבועות היא איבדה את הבכורה לטובת הטכניון. האוניברסיטה העברית שומרת על מקומה מהשנה שעברה, אז גם דורגה במקום 148 בעולם.

דירוג QS מדרג מידי שנה את מוסדות ההשכלה הגבוהה עם הביצועים הטובים ביותר בעולם, תוך בחינה של כ-4,000 מוסדות ודירוג של מעל ל-900. הקריטריונים על-פיהם נקבע המדרג משקפים את ההשפעה המחקרית, המחויבות לאיכות גבוהה של הוראה -וכן את הבינלאומיות והמוניטין העולמי של המוסד בקרב אקדמאים ועובדים. יש לציין כי מעמדו של דירוג QS נחשב משני לדירוג שנחאי.

עוד בוואלה! NEWS:
"רק להוציא אותם חיים": המחלצים נלחמים נגד השעון בדרך ללכודים
אחד הלכודים תחת הריסות החניון שקרס - בן משפחת דוואבשה
המשטרה: האישה שנמצאה ירויה בשבת בביתה במבוא דותן התאבדה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדורגת שנייה מבין המוסדות האקדמיים בישראל. אוניברסיטת תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

אוניברסיטת תל אביב ניצבת במקום 212 ושנייה בישראל, כשמיד אחריה, במקום 213 נמצא הטכניון. אוניברסיטת בן גוריון מדורגת במקום 320, בר אילן בקבוצת הדירוג שבין 601 ל-650 ואוניברסיטת חיפה בין 651 ל-700. אשתקד דורג הטכניון במקום 198, אוניברסיטת תל אביב דורגה במקום 203, ואוניברסיטת בן גוריון במקום 259. כל שלושת המוסדות רשמו ירידה בדירוג החדש.

אוניברסיטת בר אילן שמרה על קבוצת הדירוג שלה ורק אוניברסיטת חיפה קפצה קבוצת דירוג אחת מהשנה שעברה. בשלושת המקומות הראשונים בעולם נמצאים בדירוג החדש שלושה מוסדות אמריקניים להשכלה גבוהה: המכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס (MIT), אוניברסיטת הרווארד ואוניברסיטת סטנפורד שדילגה למקום השני על פני קיימברידג' הבריטית שירדה למקום הרביעי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

נשיא האוניברסיטה העברית, פרופ' מנחם בן ששון, מסר: "אנו שמחים בהכרה הבינלאומית שממשיכה האוניברסיטה העברית לקבל כמוסד אקדמי מוביל בעולם. ההשקעה שלנו בשנים האחרונות בקליטת טובי החוקרים ובהצטיידות שלהם נותנת את תוצאותיה, והמוניטין האקדמי והמחקרי של האוניברסיטה העברית הוא תוצאה ישירה של העבודה הקשה והמחויבות למצוינות של חברי הסגל האקדמי והמנהלי והסטודנטים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully