וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: האישה שנמצאה ירויה בשבת בביתה במבוא דותן התאבדה

6.9.2016 / 2:30

בתום חקירתו של בעלה לשעבר של האישה נשלל החשד לרצח והוא שוחרר ממעצר. שוטרים וצוותי מד"א שהגיעו לזירת האירוע בסוף השבוע קבעו את מותה במקום אך לא ידעו לומר תחילה בוודאות את סיבת המוות

זירת הרצח במבוא דותן. שלומי גבאי
ביתה של גרושתו של הגבר שזוכה מחשד לרצח/שלומי גבאי

תושב היישוב מבוא דותן שבשומרון בן 52 שנחשד ברצח גרושתו שוחרר אמש (שני) ממעצר לאחר שבתום חקירתו הוסר החשד לרצח ונקבע כי האישה ככל הנראה שמה קץ לחייה. ביום שבת הוזעקו שוטרים לאחת הדירות ביישוב ומצאו את האישה, מורה במקצועה, כשהיא ירויה. צוותי מד"א שהגיעו לזירה קבעו את מותה במקום, ובמהלך החקירה עלה חשד כי בעלה לשעבר שהזמין את כוחות ההצלה לזירה, ביצע את הרצח.

הגרוש טען בחקירתו הראשונה כי השניים נסעו לבקר את בתם הלומדת בטכניון שבחיפה, וכששבו נכנסה המנוחה לדירה, ובעודו שהה ברכב שמע קול ירייה. לדבריו, כשנכנס לדירה מצא את האישה במסדרון ליד חדר הארונות, שם היה מונח אקדחו. במהלך הדיון בבית משפט השלום שבפתח תקווה שלשום, פרץ האיש בבכי. זאת על אף טענות החוקרים כי בחקירתו התנהג בקור רוח. מעצרו הוארך ביומיים, אך אמש הוחלט לשחררו בתום החקירה הנוספת.

שכניו של האיש התקשו להאמין בשיחה עם וואלה! NEWS שלשום כי יש לו קשר למות גרושתו. "בשבת הוא יצא מביתו בסערה וצעק לשכנים להזמין אמבולנס ומשטרה כי אשתו ירתה בעצמה. הכוחות הגיעו במהרה והבנו שמדובר בהתאבדות" – סיפרה אחת השכנות, יעל בן יעקב. חבר ועד היישוב, משה שוסטר, אמר כי אינו זוכר התנהגות חריגה כלשהי מצדו של האיש והוסיף כי הופתע ממעצרו.

עוד בוואלה! NEWS:
"רק להוציא אותם חיים": המחלצים נלחמים נגד השעון בדרך ללכודים
אחד הלכודים תחת הריסות החניון שקרס - בן משפחת דוואבשה
ריב על הרדמת טווס בב"ש הסתיים בירי פקח באשה שעמדה בדרכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully