וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש משבר אז כולם טסים?": השרים המשועשעים הגיבו בהומור לסערת הרכבת

4.9.2016 / 13:14

ראש הממשלה הודיע על נסיעתו להולנד וכי ימנה בהמשך ממלא מקום, וכחלון הגיב בחיוך: "אפשר לנחש מי זה לא יהיה". ליברמן וארדן הודיעו על נסיעה לאנגליה והאחרון הבטיח: "זה לא למטרת פוטש". בצל המשבר החריף, השרים מצאו בישיבת הממשלה גם זמן להתבדח

עריכה: ניר חן

ישיבת הממשלה התקיימה הבוקר (ראשון) כסדרה, למרות המשבר סביב עבודות הרכבת בשבת והמתיחות בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לשר ישראל כץ. במהלך הישיבה עצמה לא נרשמו הפרעות כאשר כל הנושאים שהועלו לדיון התקיימו כסדרם ואפילו כץ נותר לשבת במקומו הרגיל לצד נתניהו. ואולם, השרים לא יכלו להתעלם לחלוטין מהסערה שמתקיימת נוכח המשבר, והשמיעו שתי הערות ביניים משעשעות במהלך הישיבה.

כך למשל, כאשר נתניהו הודיע לשרים על נסיעתו הקרבה להולנד, אליה הוא צפוי להמריא מחרתיים, וכי בימים הקרובים הוא ימנה ממלא מקום, הגיב שר האוצר משה כחלון בהומור וטען: "אפשר לנחש מי זה לא יהיה".

לקריאה נוספת:
נתניהו עקץ את כץ בישיבת הממשלה: "צריך למנוע משברים, לא ליצור אותם"
"מכעיס איך דברים מתנהלים פה": תורים ארוכים של חיילים השתרכו בתחנות
"מוכרים אותנו לחרדים": מאות הפגינו במחאה על השבתת הרכבת

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר התחבורה ישראל כץ. ישיבת ממשלה 4 בספטמבר 2016. הדס פרוש, פלאש90, פול צלמים
הדיונים התקיימו ללא הפרעה. נתניהו וכץ בישיבת הממשלה, היום/פול צלמים, הדס פרוש, פלאש90

בהמשך הישיבה, גם שר הביטחון אביגדור ליברמן הודיע על נסיעה קרבה שלו ועדכן כי ביום שלישי הקרוב הוא ממריא לאנגליה. השר לביטחון הפנים גלעד ארדן העיר כי גם הוא ישהה בלונדון באותם התאריכים. אחד השרים עקץ בתגובה: "כזה משבר שכולם טסים?". השר ארדן לא נותר חייב והשיב בחיוך: "למרות ששנינו טסים ללונדון, אני יכול להבטיח שזה לא למטרת פוטש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
השר גלעד ארדן. ישיבת ממשלה. 31 ביולי 2016. אוהד צויגנברג, פול צלמים
"למרות ששנינו בלונדון, מבטיח שזה לא למטרת פוטש". השר ארדן/פול צלמים, אוהד צויגנברג

את הישיבה פתח נתניהו בהתייחסות למשבר וטען כי "המשבר הזה כולו מיותר, לא היה צורך להגיע למצב זה. יש במדינת ישראל סטטוס קוו זה שנים רבות, אנחנו מכבדים אותו. כשצריך לבצע עבודות בשבת - הן מתבצעות, כפי שהיה בשבת שעברה בנתיבי איילון. כשלא צריך עבודות בשבת - הן לא יתבצעו. זה הכלל שהנחה אותנו, זה הכלל שימשיך להנחות אותנו. אני מצפה לשיתוף פעולה עם כל השרים, צריך לפתור בעיות - לא לייצר אותן".

יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן, אמר מוקדם יותר היום כי נתניהו נחוש לפטר את שר התחבורה. "ראש הממשלה גמר אומר לפטר את השר כץ, אך כרגע אנחנו מנסים למנוע זאת", אמר במשדר וואלה! NEWS.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully