וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוטובוסים במקום רכבות: הלו"ז המלא של מערך ההסעות החלופי

חברות האוטובוסים מסייעות לנוסעים על ידי תגבור מערך הנוסעים, לאור השבתת הרכבת עד מחר בערב. גם בצה"ל הודיעו על תגבור ההסעות לבסיסים, ופרסמו לוח זמנים לשירות החיילים. "התחושות קשות מאוד", מספרים הנוסעים. כל הפרטים על מערך ההסעות

עריכה: עמרי וייס

נתקעתם בלי דרך להגיע לבסיס או למקום העבודה הבוקר? חברות האוטובוסים וגם צה"ל יתגברו את מערך ההסעות בין התחנות, על מנת לסייע לרבבות הנוסעים שצפויים לסבול מהשבתת הרכבת עד לשעות הערב.

אתמול (שבת) הודיעה רכבת ישראל כי תנועת הרכבות בין תל אביב לחיפה בשני הכיוונים לא תוכל להתחדש עד הערב, והתנועה בין התחנות חוף הכרמל וסבידור מרכז תתחדש היום רק בשעה 19:00. כמו כן, קו הרכבת בין תחנות תל אביב למודיעין, הכולל את תחנת נמל התעופה בן גוריון, יתחדש רק בשעה חמש בבוקר.

רכבת ישראל המליצה לנוסעים להתעדכן בלו"ז הרכבות באפליקציה, באתר האינטרנט ובמוקד שירות הלקוחות, והדגישה כי תנועת הרכבת תשוב לסדרה רק הערב. הרכבת הפרברית בצפון החלה לנוע כבר במוצאי שבת בשעה 21:00. הקו מנהריה לכיוון דרום פעל אמש עד תחנת חוף הכרמל בלבד, ויפעל היום מהשעה 5:00 ועד 19:00 עד בנימינה וחזרה. כלומר, לא תהיה תנועה מתחנת תל אביב סבידור מרכז לבנימינה בשעות אלה.

עוד בוואלה! NEWS:
מחיר המשבר: הרכבות בין תל אביב לחיפה ולנתב"ג יושבתו עד מחר
חיילי צה"ל מתוסכלים מהשבתת הרכבות: "נעזוב מוקדם יותר את המשפחה"
הקרב על השבת: מאות מפגינים ברחבי הארץ במחאה על השבתת קווי הרכבת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקו מודיעין ייסעו הרכבות היום החל מהשעה 5:00 עד תחנת תל אביב סבידור מרכז. קווים נוספים שהחלו לפעול במוצאי שבת ותנועתן הופסקה בתחנת תל אביב סבידור מרכז הם אלה שיצאו מירושלים, מבית שמש, מבאר שבע ומראשון לציון. הקו בין באר שבע להוד השרון יפעל כרגיל, והחל את תנועתו במוצאי שבת מתחנת באר שבע צפון. גם הקו בין באר שבע לדימונה פועל כמתוכנן.

התחבורה הציבורית תתוגבר עד הערב ב-19:00. בנהריה, קו 274 של נתיב אקספרס יתוגבר ומסלולו יוארך עד למרכזית חוף הכרמל. בעכו, קו 251 של נתיב אקספרס יתוגבר ומסלולו יוארך גם הוא עד למרכזית חוף הכרמל, אך חלק מהנסיעות יסתיימו במרכזית המפרץ.

בחיפה יתוגברו הקווים 900 ו-910, ממרכזית חוף הכרמל לתל אביב, חדרה ונתניה. כמו כן, יופעל קו נוסף – 907 – עד לתחנת ארלוזורוב שבתל אביב. בנתניה יתוגברו הקווים 601 ו-605 לתל אביב של נתיב אקספרס, ובנוסף ייפתח קו 651. בחדרה קו 700 של אגד מחדרה יתוגבר במסלולו לכיוון תל אביב, ובבנימינה קו 872 של אגד לתל אביב יתוגבר במידת הצורך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הסעות חלופיות לחיילים מתל אביב בעקבות השבתת הרכבת, ספטמבר. מגד גוזני
הסעות בתחנת הרכבת בתל אביב, אמש/מגד גוזני

בהרצליה, קו 247 של מטרופולין לתל אביב תוגבר כבר אמש. כמו כן, קווים 48, 90 ו-347 של מטרופולין יתוגברו במהלך היום. עדכון לגבי השינויים יהיה ניתן לקבל במוקד המידע הטלפוני של משרד התחבורה 8787*.

מדובר צה"ל נמסר אמש כי יופעל מערך הסעות חלופי לחיילים, שיכלול עשרות אוטובוסים בין צפון הארץ למרכז, בשני הכיוונים. "ההחלטה התקבלה על מנת לתת מענה לחיילים, בנוסף לתחבורה הציבורית שבה זכאים החיילים לנסוע ללא עלות", נמסר. מהשעה 21:00 ועד חצות, יפעל מערך ההסעות מתחנת הרכבת חיפה-חוף הכרמל לתחנת הרכבת תל אביב סבידור-מרכז בשני הכיוונים, דרך בנימינה, חדרה, נתניה מרכז, בית יהושע והרצליה.

היום מ-6:30 עד השעה 12:00 יתוגבר מערך ההיסעים הקבוע שמספק צה"ל לחייליו מדי יום ראשון בתחנת חיפה-חוף הכרמל, בנימינה, חדרה-מערב, נתניה, בית יהושע, הרצליה ותל אביב סבידור-מרכז. בנוסף, יתוגברו הקווים הנוסעים דרומה לבאר שבע ולעיר הבה"דים. בצה"ל יציבו נציגים בנקודות התגבור.

הפגנות מחוץ לתחנת רכבת תל אביב מרכז, 03 ספטמבר 2016. מגד גוזני
האוטובוסים שהועמדו לרשות הציבור בתל אביב/מגד גוזני

אחד הנוסעים בהסעות החלופיות שיוצאות מתל אביב, אלעד בן נתנאל מראשון לציון, סיפר כי הוא עושה את דרכו לפגישת מחזור בחיפה, והיה עליו ועל 30 איש נוספים למצוא דרך להגיע למפגש. "התחושות קשות מאוד", אמר לוואלה! NEWS, "על גב הנוסעים עסוקים הפוליטיקאים במשחקים פוליטיים".

ליעד כהן, שעושה את דרכו לביתו בחיפה שמח על שההשבתה לא מתרחשת בזמן שנת הלימודים האקדמית, "לא רוצה לחשוב על סיטואציה שאלפי סטודנטים היו מפסידים לימודים. שמים עלינו פס. אנחנו פיונים במשחק השחמט של ראש הממשלה, ומשמח לראות את מאות המפגינים שהגיעו לכאן".

(עדכון ראשון: 20:54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully