וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: שחקנית גולף בת שמונה פגעה עם הכדור ברחפן

1.9.2016 / 14:53

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

שני פרופסורים ורופא נוסף בבית החולים הדסה עין כרם נחקרו ביממה האחרונה במשטרה בחשד לקבלת שוחד תמורת קידום עניינים רפואיים של חולים ותמורת קידום תורים. תושב ירושלים ותושב ביתר עילית נעצרו בחשד שהציעו לחולים לקדם כך את ענייניהם.

על רקע פתיחת שנת הלימודים: שני נערים ושלוש נערות, כולם בני 17 שהיו אמורים להתחיל היום את שנת הלימודים בכיתה י"ב, הגיעו לבית החולים סורוקה בבאר שבע בשל הרעלת אלכוהול. החמישה אושפזו במחלקות הילדים. הנסיבות נבדקות.

משפט אלאור אזריה: זכי יהב, פרמדיק מגן דוד אדום שהעיד הבוקר מטעם ההגנה, תיאר בעדותו את האווירה בזירה לאחר הפיגוע. "שמעתי צעקות שלא שומעים בדרך כלל: 'המחבלים זזים ולא מנוטרלים, צריך חבלן דחוף', פשוט רצתי לאמבולנס", סיפר יהב.

טייגר וודס, כדאי שתשים לב לילדה הזו: רובי קאוונו בת השמונה מאוסטרליה הצליחה לחבוט כדור גולף ולפגוע ברחפן שריחף באוויר ותיעד את האימון שלה. קאוונו מדורגת במקום הראשון מבין שחקניות הגולף בנות גילה ביבשת, והיא טוענת שלא פגעה ברחפן בכוונה. אנחנו לא מאמינים לה.

תחזית מזג האוויר: מחר תחול עלייה קלה במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully