וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב המלצה לגנוז את התיק: צעירה שירקה על ח"כ טיבי לא הורשעה

31.8.2016 / 3:00

בית משפט לא הרשיע את בת ה-21, שירקה לעבר חבר הכנסת בכנס בחירות באוניברסיטת בר אילן כשהייתה בת 17. תכתובת שבה המליצה תובעת לוותר על התיק, כמו גם תסקיר חיובי על הנערה, הובילו לדרישה שתתנדב בלבד

אחמד טיבי בדיון בנושא פסילת מועמדים ומפלגות, דצמבר 2012. עומר מירון
לא הגיש תלונה נגד הנערה. טיבי/עומר מירון

בית משפט השלום לנוער בתל אביב לא הרשיע נערה בת 17 שירקה לעבר חבר הכנסת אחמד טיבי במהלך כנס בחירות באוניברסיטת בר אילן בדצמבר 2012. ההחלטה הגיעה בעקבות חשיפת תכתובת פנימית שבה המליצה תובעת משטרתית לגנוז את התיק, במיוחד לאור העובדה שטיבי לא הגיש תלונה נגד הנערה.

בעת הגשת כתב האישום נגד הנערה, היום בת 21, הצהירה המשטרה כי בכוונתה לבקש להטיל עליה עונש מאסר שאותו תישא בעבודות שירות. עם זאת, בעקבות חשיפת התכתובת בידי עורך דינה של הנערה, איתמר בן גביר, הסכימו במשטרה כי ייוחס לה ניסיון תקיפה. כמו כן, סוכם כי אם תסקיר שירות המבחן בעניינה יהיה חיובי, יסתיים התיק ללא הרשעתה לאחר שתתנדב במשך 60 שעות.

עוד בוואלה! NEWS:
יוצאי אתיופיה דורשים התנצלות מאלשיך: "נותן לגיטימציה לגזענות"
הולכת רגל כבת 70 נפצעה קשה מאוד מפגיעת רכבת בכפר שמריהו
מקורביו של בן אליעזר מקווים לקבור איתו גם את עננת השחיתות

לאחר שהתקבלה המלצה חיובית בתסקיר, התיק הסתיים והשבוע התיר בית משפט השלום בתל אביב לפרסם את קיום הדיונים בו, אך אסר על חשיפת פרטיה של הצעירה.

עו"ד בן גביר מסר כי "מלכתחילה נדמה לי שהגשת כתב האישום היה צעד מיותר של המשטרה, אחמד טיבי הוא פרובוקטור שמתסיס, מסית ויוצר מהומות, ועובדה שגם תובעת משטרתית סברה שיש לגנוז את התיק. עם זאת, נדמה לי שהתוצאה שאליה הגיע בית משפט היא מאוזנת וראויה, ויש כאן דאגה לעתידה של הקטינה כפי שבית משפט לנוער אמור ליישם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully