וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה לצרפתית תועדה במיטה עם תלמיד והושעתה: "לא זוכרת כלום"

3.9.2016 / 9:14

תמונה של איזבל גרהם במיטת חדר מלון, שצולמה לאחר הנשף בתיכון בו היא מלמדת הצליחה לסבך אותה בצרות. המורה הנשואה חשודה כי קיימה יחסי מין עם תלמיד בן 17, שנראה גם הוא בתמונה. לטענתה היא סוממה ולא זוכרת דבר מהערב

מערכת וואלה!

בסרטון – המורה שלחה בטעות תמונות עירום לתלמיד - ונאלצה לתת לו ציון 100

מורה לצרפתית שעובדת בתיכון בסקוטלנד, ששכבה ככל הנראה עם תלמיד בן 17, לא תוכל להמשיך לעסוק במקצועה - והכול בעקבות תמונה פרועה מליל הנשף. איזבל גרהם הואשמה כי קיימה יחסי מין פעמים רבות עם הנער לאחר ששיכרה אותו באלכוהול וחלקה איתו מיטה בחדר מלון.

גרהם, נוצריה אדוקה מבריטניה, טענה מנגד כי הוכנסו סמים למשקה שלה והיא לא זוכרת דבר מהאירועים. אולם המועצה ללימודים בסקוטלנד לא קיבלה את טענותיה וקבעה השבוע כי היא אינה מתאימה ללמד ומוחרמת מהמקצוע.

השערוריה פרצה בשנת 2014, לאחר שברשתות החברתיות פורסמה תמונה של אישה בלונדינית שוכבת עירומה במיטה בחדר מלון ובכניסה עומד נער עם בקבוק יין בידו. החקירה הובילה לגרהם, אך לא הוגש נגדה כתב אישום פלילי ועונשה היחיד הוא השעייתה מהמקצוע.

זו התמונה המפלילה

פרסר תומסון, עובד במועצה ללימודים שחקר את האירוע סיפר כי תלמידים העידו שראו את התלמיד א' וגרהם שוכבים יחד במיטה. גרהם לעומת זאת טענה כי אינה מזהה את התלמיד בתמונה וכי לאישה אכן שיער דומה לשלה אך היא לא זוכרת שבילתה במלון באותו לילה.

בעלה של גרהם, אנדרו וויקי, שנמצא בלימודי כמורה, היה הנציג שלה בדיון. "בכל זמן שאני מכיר אותה, אשתי תמיד שמה את האמונה הנוצרית מעל לכל דבר. אין לי ספק שההאשמות נגדה שקריות".

עוד באותו נושא

תביעת הענק של התלמיד שעשה סקס והכניס להריון את המורה שלו

לכתבה המלאה

המורה ובעלה, שנמצא בלימודי כמורה

"לאישה יש שיער דומה לשלה אך היא לא זוכרת שבילתה במלון באותו לילה"

  • עוד באותו נושא:
  • מורה
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully