וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקש האחרון: עוזרתה של קלינטון נפרדה מבעלה בצל פרשות המין

30.8.2016 / 0:28

אחרי התמונות החושפניות ששלח חבר הקונגרס לשעבר אנתוני וינר למאהבתו, הודיעה הומה אבדין על סיום נישואיה "לאחר מחשבות ארוכות". הפרשה היא האחרונה בשורת פרשות מין שבהן היה מעורב וינר

צילום: רויטרס

פרשת המין האחרונה שבה מעורב אנתוני וינר - חבר בית הנבחרים לשעבר ובעלה של יד ימינה של המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון, הייתה ככל הנראה הקש האחרון עבור אשתו הומה אבדין. אתמול (שני), שעות לאחר הפרסום ב"ניו יורק פוסט" שלפיו שלח וינר תמונה נוספת של מפשעתו לאישה שעמה ניהל רומן, הודיעה אבדין כי החליטה להיפרד מבן זוגה לאחר שש שנות נישואים.

"לאחר מחשבות ארוכות וכואבות, ועבודה על נישואיי, החלטתי להיפרד מבעלי", ציינה אבדין בהודעה לעיתונות שפורסמה מטעם מטה הבחירות של קלינטון. "אנתוני ואני מסורים לעשיית הטוב ביותר עבור בננו, שהוא האור בחיינו. במהלך תקופה קשה זו, אני מבקשת לכבד את פרטיותנו".

עוד כתבות בנושא:
עסקים מסתוריים ובעל סוטה: אשת הסוד של קלינטון עלולה להרוס את הקמפיין
עם המכנסיים למטה: חבר הקונגרס האמריקני לשעבר שלא מפסיק להסתבך

הומה אבדין, סגנית יו"ר הקמפיין של המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית, הילרי קלינטון. 2016. AP
"מבקשת לכבד את פרטיותנו". אבדין יחד עם קלינטון/AP

אבדין משמשת כעוזרתה של קלינטון כבר שנים רבות - החל מימיה כגברת הראשונה, דרך חברותה בסנאט ועד לכהונתה כשרת החוץ, וכעת היא משמשת סגנית יו"ר קמפיין הבחירות. הניו יורק פוסט פרסם את ה"סלפי" המפליל, שבו נראה פלג גופו התחתון של וינר כשהוא בתחתונים בלבד, כשלצדו בנו בן הארבע. כמו כן, פורסמו צילומי מסך של התכתבויות בין וינר לאותה אישה, שתוארה כ"גרושה בשנות ה-40 לחייה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
חבר בית הנבחרים לשעבר בארצות הברית אנתוני ווינר בתמונה חושפנית. ניו יורק פוסט, צילום מסך
התמונה המפלילה/צילום מסך, ניו יורק פוסט

מההתכתבויות עולה שהיחסים בין השניים החלו כבר בינואר 2015, לאחר שהוא איתר אותה בטוויטר ונמשכו עד תחילת החודש הנוכחי. לאחר הפרסום מחק וינר את חשבון הטוויטר שלו, וסירב להגיב לפרשה.

פרשת המין הראשונה שבה היה מעורב וינר נחשפה בשנת 2011, שנה לאחר נישואיו. וינר שלח תמונות עירום והודעות בעלות אופן מיני לשש נשים דרך טוויטר. השערורייה חיסלה את הקריירה הפוליטית המבטיחה שלו והוא התפטר מהקונגרס. ב-2013, כשהתמודד בבחירות לראשות עיריית ניו יורק, הוא סיפר כי המשיך לשלוח תמונות כאלו. הוא נחל מפלה בקלפיות אולם רעייתו הודיעה כי היא סולחת לו ועומדת לצדו.

(עשכון ראשון: 19:17)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully