וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם המכנסיים למטה: חבר הקונגרס האמריקני לשעבר שלא מפסיק להסתבך

אנתוני ווינר, שנאלץ להתפטר בשל שליחת תמונות בעלות אופי מיני לנשים, עשה זאת שוב. בתמונה שפורסמה בניו יורק פוסט, נראה בעלה של הומה אבדין - בכירה בקמפיין קלינטון - בתחתונים כשבנו הקטן לצדו

צילום: רויטרס

(קלינטון: טראמפ מבסס את הקמפיין שלו על פרנויה)

שוב מסתבך: הקריירה הפוליטית של אנתוני ווינר, לשעבר חבר בית הנבחרים ממדינת ניו יורק, כבר הסתיימה הלכה למעשה בעקבות סדרת שערוריות מין, שבמרכזן שליחת תמונות של איבר מינו לנשים שאינן אשתו. אך נראה שחרף השפלה הציבורית שחווה, הוא מתקשה להתנער מההרגל המגונה. הלילה (שני) פרסם ה"ניו יורק פוסט" כי בעוד אשתו הומה אבדין נמצאת לצד הילרי קלינטון, מתוקף תפקידה הבכיר במטה של המועמדת הדמוקרטית לנשיאות, שלח ווינר תמונה נוספת של מפשעתו לאישה שעמה ניהל רומן, ואף הגדיל לעשות כשברקע התמונה נמצא בנו בן הארבע.

העיתון אף פרסם את ה"סלפי" המפליל, שבו נראה פלג גופו התחתון של ווינר כשהוא בתחתונים בלבד. כמו כן, פרסם צילומי מסך של התכתבויות בין ווינר לאותה אישה, שתוארה כ"גרושה בשנות ה-40 לחייה". מההתכתבויות עולה שהיחסים בין השניים החלו כבר בינואר 2015, לאחר שהוא איתר אותה בטוויטר ונמשכו עד תחילת החודש הנוכחי.

חבר בית הנבחרים לשעבר בארצות הברית אנתוני ווינר בתמונה חושפנית. ניו יורק פוסט, צילום מסך
הוא הבין שעשה טעות ונבהל. התמונה של ווינר/צילום מסך, ניו יורק פוסט

בין היתר, פורסמה תגובתה של אותה אישה לתמונה המדוברת: "אתה מודע לכך שרואים את הווינר שלך בתמונה" (השם "ווינר" והמילה "בולבול" זהים באנגלית - מקור לבדיחות רבות על הפרשות החוזרות ונשנות של ווינר). עוד עולה מההתכתבות כי דקות לאחר ששלח את התמונה הוא הבין שעשה טעות ונבהל, מחשש שהתמונה תתפרסם בציבור, בדיוק כמו בפרשה המקורית שסיבכה אותו ב-2011, כשעוד היה חבר קונגרס - בהלה שהתבררה כמוצדקת.

ווינר נאלץ להתפטר בשל הפרשה ואף כינס מסיבת עיתונאים יחד עם אשתו, אבדין, שבה הצהיר כי הוא יפנה לטיפול בבעיות שלו. ב-2014 הוא אף ניסה לחזור לפוליטיקה והתמודד על ראשות עיריית ניו יורק - אך מסע הבחירות של עלה על שרטון כשהחלו לצוף שוב עדויות למסרים מיניים ששלח לנשים שונות. הוא נאלץ לפרוש מההתמודדות, וככל הנראה מהפוליטיקה באופן סופי. עם זאת, פרשנים בארצות הברית מזהירים כי המשך מעורבותו בשערוריות שונות עלול לחבל גם בקריירה הפוליטית של רעייתו, מהדמויות הקרובות ביותר לקלינטון. לפי כל ההערכות, אבדין צפויה לקבל תפקיד בממשל העתידי אם קלינטון תנצח בבחירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully