וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפרה שנחטפה ע"י גובלינים מרושעים - וכולם מאמינים לה

4.9.2016 / 6:00

אישה מניקרגואה סיפרה שבילדותה נחטפה ע"י גובלינים מרושעים שכלאו אותה במערה למשך 6 לילות, משם ניצלה רק אחרי שמשפחתה קיבלה עצה ממכשפה מקומית. למרות הסיפור המוזר שלה, רבים מאמינים לו ומוסיפים פרטים על הגובילינים ומקום מגוריהם

Canal 10

זה אולי הסיפור המגוחך ביותר ששמענו בחיים, אבל כנראה שאם תמציאו לעצמכם סיפור דומה על גמדים מרושעים שחוטפים ילדים ותספרו אותו לתושבי מונטה אוסקורו, שבמערב ניקרגואה, הם לא רק יתעניינו בסיפור שלכם - הם גם יאמינו לו. אישה בשם חסמינה סיפרה לערוץ טלוויזיה בניקרגואה שבילדותה נחטפה על ידי גובלינים או גמדים מרושעים, שהופיעו בפניה מסיבה לא ברורה. הם פיתו אותה לשחק איתם והובילו אותה למערה שלהם, שם כלאו אותה למשך 5 ימים ו-6 לילות, שבסופם נמצאה ע"י משפחתה לאחר שקיבלה עצה ממכשפה מקומית ש"יודעת רבות על הגובלינים הערמומיים".

נחטפה ע"י גובלינים. צילום מסך
נחטפה לכאורה ע"י גובלינים מרושעים ונשארה בחיים בזכות מכשפה מקומית/צילום מסך

"הם הופיעו יום אחד כששיחקתי ליד הבית ולקחו אותי משם", סיפרה חסמינה, "הם שיחקו איתי ופיתו אותי ללכת אחריהם לכיוון הגבעה. הם הכניסו אותי למערה והחזיקו אותי בשבי". חסמינה נמצאה באותו מקום בו 15 שנים קודם לכן נמצא קורבן נוסף של אותם גובלינים לכאורה. תושבי המקום מאמינים לסיפורה ההזוי ומעבר לכך - טוענים שהגובלינים חיו מאז ומתמיד בקרב הילידים של ניקרגואה, "הרבה יצורים כאלה חיים עכשיו בסן סילבסטרה, פיאור דיצ'ו, מונטה אוסקורו ולה גוולאפה", אמר תושב מקומי אחד ואחר הוסיף: "הרבה מהם חיים בסן סילבסטרה והסביבה. הם שומרים מרחק מהכנסייה. הם גרים גם בגבעה אחת בסן חוזה, והם מתקשרים אחד עם השני מגבעה לגבעה".

עוד באותו נושא

מלחיץ: שד משתלט על אישה במהלך ראיון לכתבה על גירוש שדים

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully