וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: שידר בפייסבוק את מותו כשקפץ מהר בחליפת כנפיים

29.8.2016 / 16:02

"היום תעופו איתי", היו מילותיו האחרונות של טייס חליפת הכנפיים ארמין שמיידר, שהחליט לשדר LIVE את הקפיצה המסוכנת שלו מהרי האלפים - וצלל אל מותו לעיני מאות צופים מבוהלים

פייסבוק

ארמין שמידר, צנחן מנוסה בן 28, תיעד בשידור חי בפייסבוק קפיצה מסוכנת בחליפת כנפיים מהרי האלפים והזמין את הצופים להצטרף אליו לטיסה. "היום תעופו איתי", אמר שמידר רגע לפני שקפץ מפסגת ההר שליד קנדרשטג שבשוויץ - והתרסק אל מותו. הסרטון, שלהזכירכם שודר בלייב בפני מאות צופים מוטרדים, מציג את הטייס האיטלקי בחליפת כנפיים מתכונן לקראת הקפיצה כשהוא מביט למצלמה, מכניס את הנייד לכיסו וקופץ מהצוק. כשהמסך מוחשך, ניתן לשמוע קול צעקה וחבטה חזקה. ה- Zurich daily Blick מדווח שאנשים שצפו בסרטון בשידור החי הגיבו בחרדה. אנשים שלחו הודעות וביקשו ממנו לכתוב או לומר משהו, אך לא קיבלו מענה.

שידר בחי את המוות שלו עם חליפת כנפיים. צילום מסך
קפץ אל מותו ושידר את הכל בשידור חי בפייסוק/צילום מסך

משטרת ברן סיפרה שגופתו של שמידר נמצאה בקנדרשטג, אתר קפיצות פופולארי בשוויץ. דוברת המשטרה, יולנדה אגר, סירבה לאשר את זהותו של הגבר שגופתו נמצאה וסיפרה שסיבת התאונה עדיין נחקרת. לפי הדיווחים, שמידר גר בפרייבורג, גרמניה, ויש לו ילד קטן. חברו הטוב סיפר: "הוא היה צנחן מנוסה, אבל טס בחליפת כנפיים רק בשנה האחרונה". הטרגדיה הזו מגיעה רק כמה ימים אחרי שאלכסנדר פולי, אחד מטייסי חליפות הכנפיים הנועזים והמפורסמים בעולם התרסק לתוך עץ ומת.

עוד באותו נושא

כך לא תמצאו אהבה: ניסה להרשים בחורה בקפיצה מהגג - וזה נגמר רע

לכתבה המלאה

צפו בתיעוד המלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully