וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילד אחמד דוואבשה ביקר עם משפחתו בבית מחבל שרצח שלושה בני אדם

דוואבשה, שמשפחתו נספתה בהצתה בכפר דומא, הגיע עם סבו לבית ההרוס של המחבל שהוציא לפועל את הפיגוע באזור אלון שבות בנובמבר האחרון. באירוע שנערך בכפר אחר השתתפו משפחות של מחבלים נוספים

שנה לפיגוע בדומא - אחמד דוואבשה עדיין מתאושש, המשפחה רוצה צדק: "מצית נוסף מסתובב חופשי"/צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שי ענבל, עריכת וידאו: שניר דבוש ואביב אירגז

הילד אחמד דוואבשה, שמשפחתו נספתה בהצתת ביתם בכפר דומא לפני כשנה, הגיע היום (שבת) יחד עם סבו לביקור בביתו ההרוס של המחבל מוחמד עבד אל-באסאט אל-חרוב בכפר דיא סאמת שליד חברון.

אל-חרוב ירה מרכב חולף לעבר מיניבוס תיירים באזור אלון שבות שבגוש עציון באוקטובר האחרון, והרג את עזרא שוורץ, תלמיד הישיבה האמריקני בן ה-18, יעקב דון, בן 49 מאלון שבות ושאדי ערפה, פלסטיני בן 24 מחברון שנורה למוות בשוגג. אל-חרוב נורה ונפצע קל ונאסר בבית הכלא בישראל.

עוד בוואלה! NEWS:
צלב הקרס שהפך לפרח: שכני משפחה יהודית בארה"ב נאבקים באנטישמיות
פלסטיני חמוש בסכין נתפס בחברון בכוונה לבצע פיגוע נקמה
הלחימה מתרחבת דרומה: טורקיה מגבירה את המתקפות נגד הכורדים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דוואבשה בבית המחבל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההגעה לבית המחבל היא חלק מביקור של משלחת הכוללת את דוואבשה, ובה נכח גם האסיר ששבת רעב בבית הכלא בישראל, מוחמד אל-קיק, בכפר אל-כום שליד חברון. בקבלת הפנים השתתף אביו של אל-חרוב, כמו גם אביו של המחבל איאד אל-עוודוודה, שדקר ופצע בינוני חייל ליד קריית ארבע באוקטובר האחרון ונורה למוות על ידי כוח צה"ל.

באירוע השתתפו גם משפחות של מחבלים נוספים שנהרגו או נאסרו בבתי הכלא בישראל. נציג המשפחה אמר באירוע כי הם תומכים במאבקם נגד "הכיבוש האכזרי באדמותינו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המשלחת בביקור בכפר אל-כום, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully