וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרופ' בטכניון על הדירוג העולמי: "לא הופתענו, מתכוונים לעלות עוד"

בריאיון לאולפן וואלה! NEWS התייחסה ראש המכון למחקר בביו חומרים בטכניון לדירוג האוניברסיטאות הבינלאומי. "מקום 69 הוא יפה מאוד", אמרה, "זה משקף את מה שקורה במחקר"

צילום: ערן גילוורד, עריכת וידאו: ניר חן, עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: עומר שליט ואסתי סדקה, הפקה: תום רוכלין.

פרופ' משנה דפנה ויס, ראש המכון למחקר בביו חומרים, הפקולטה להנדסה ביורפואית בטכניון, התייחסה השבוע לעלייה של המוסד בדירוג העולמי ואמרה כי אנשיו לא הופתעו מהדירוג. "חגגנו בשמחה. זה תמיד נחמד לראות שהמספרים מגיבים למה שאנחנו רואים בשטח. לא הופתענו מאוד, אבל כמו שאמר גם נשיא הטכניון, אנחנו מתכוונים לעלות עוד", אמרה בריאיון לאולפן וואלה! NEWS.

על פי דירוג שנגחאי לאוניברסיטאות שפורסם בשבוע שעבר, הטכניון עקף את האוניברסיטה העברית והפך למוסד האקדמי המוביל בישראל. המדד, אחד מהחשובים ביותר בדירוג מוסדות אקדמיים בעולם, הציב את הטכניון במקום ה-69 בעולם, לאחר שרשם עלייה מהמקום ה-77 בשנה שעברה. בראש הדירוג העולמי ניצבות האוניברסיטאות האמריקניות הרווארד, סטנפורד וברקלי, ולאחריהן אוניברסיטת קיימברידג' הבריטית ו-MIT.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
לאו דווקא רוצה להביא שלום עולמי: הכירו את מלך היופי של לבנון
איילון דרום נחסם עקב עבודות: "לא היו יכולות להיערך באמצע השבוע"
"אסירים שפעם לא ידעו לקרוא - מלמדים": גם בכלא חוזרים ללימודים

הטכניון בחיפה. ShutterStock
"יש לנו שלוחות בחו"ל". הטכניון/ShutterStock

"המקום הזה מאוד מכובד, אנחנו בין אוניברסיטאות בינלאומיות בארצות הברית ובאירופה. מקום 69 הוא יפה מאוד וזה משקף את מה שקורה במחקר", אמרה פרופ' ויס. היא הסבירה כי השיבוץ הזה הגיע "בעקבות הדברים שהטכניון עושה. יש לנו תלמידים בינלאומיים ושלוחות בחו"ל".

"העיתון Nature נתן לנו מקום 26 מבחינת התקדמות של שינוי במספר הפרסומים", הוסיפה. "הטכניון, יחד עם אוניברסיטת 'קורנל' בניו יורק, פתח סניף משותף ויהיו חברי סגל שיהיו משותפים לשני המוסדות ויעבדו ביחד על מחקרים. זאת תהיה שלוחה של הטכניון, וחלק מחברי הסגל שלו יהיו שם לזמן מה. בנוסף לכך, יש לנו שלושה זוכי פרסי נובל".

  • עוד באותו נושא:
  • הטכניון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully