וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השתחל לדירות ונעלם בסמטאות": כתב אישום נגד "החתול המטפס" מהצפון

שלומי גבאי

26.8.2016 / 20:19

כתב אישום הוגש נגד ינון שוקר מפרדס חנה, בגין פריצה וגניבת תכשיטים בשווי כ-15 אלף שקל. המשטרה ייחסה לו מאות מקרים, אך ברובם לא הצליחה לאסוף ראיות: "תמיד בשנייה האחרונה הוא חמק לנו"

אילוסטרציה גבר אזוק. ShutterStock
"רוקן בתים בשניות"/ShutterStock

לשכת התביעות המשטרתית בחדרה הגישה ביום רביעי לבית משפט השלום בעיר כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגד ינון שוקר, תושב פרדס חנה בן 48, בגין פריצה לדירה בזכרון יעקב בתחילת החודש וגניבת תכשיטים וחפצים יקרי ערך בשווי של כ-15 אלף שקלים. הוא נעצר בזכות טיפת דם מגופו שנמצאה בדירה.

שוקר, המכונה "החתול המטפס", שוחרר לפני שלושה חודשים מהכלא אחרי שריצה שמונה חודשי מאסר בגין עבירות דומות. במהלך השנים ייחסה לו המשטרה מאות מקרים של פריצה וגניבה, אך ברובם לא הצליחה לאסוף די ראיות נגדו.

בכתב האישום מתואר בפירוט כיצד חדר שוקר לחדר השינה בדירה בזכרון יעקב דרך החלון, ליקט את התכשיטים היקרים ואז נמלט. אלא שבמהלך השוד אירעה לשוקר תאונה; טיפת דם מגופו שנמצאה על ידי חוקרי הזיהוי הפלילי על רצפת חדר השינה נשלחה למעבדה המשטרתית וזוהתה במאגר ה-DNA כתואמת לשלו. עם קבלת תוצאות הבדיקה מיהרו חוקרי תחנת משטרת זכרון יעקב לעצור את שוקר. בחקירתו הוא הכחיש את המיוחס וטען כי אינו יודע איך הגיעה טיפת הדם שלו לדירה שנפרצה.

עוד בוואלה! NEWS:
מרדף בנתניה: פלסטיני מהשטחים גנב רכב, נמלט מהמשטרה - ופרץ לדירה
משפחות שכולות: נתניהו נפגש עם הורה במטרה לסכל ועדת חקירה ל"צוק איתן"
באוויר, על הקרקע ובעומק האדמה: תיעוד מיוחד ממבצע הרכבת הקלה

תחנת משטרת חדרה. שלומי גבאי
"ימים רבים ישבנו על שוקר בכדי ללכוד אותו על חם". תחנת משטרת חדרה/שלומי גבאי

בדיון שנערך שלשום קבעה השופטת פנינה ארגמן כי לאור עברו העשיר של שוקר ולאור העובדה שטיפת דמו נמצאה בזירה הוא ייעצר עד להחלטה אחרת, וחלופת המעצר תישקל רק לאחר שיתקבל תסקיר שירות המבחן. "הוא היה מטפס רעול פנים לדירות רבות באזור וגונב תכשיטים יקרים. עשרות פעמים עצרנו אותנו ולרוב הוא יצא ללא כתב אישום בגלל שהיה קושי בראיות שנאספו נגדו", סיפר חוקר ותיק מתחנת משטרת חדרה שזיהה את שוקר בבית המשפט. "מפליא שבגילו הוא עדיין לא תלה את הנעליים וממשיך בשלו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

בלש ותיק בתחנה סיפר: "ימים רבים ישבנו על שוקר כדי ללכוד אותו על חם, תמיד בשנייה האחרונה הוא חמק לנו. הוא היה מקפץ בין הבניינים ונעלם בסמטאות, הוא נהג להשתחל לדירות בדרכים יצירתיות ולרוקן אותם בשניות".

עו"ד משה אורן המייצג את שוקר מסר: "מרשי מכחיש בכל אופן את המיוחס לו וטוען כי לא נכח כלל בדירה שנפרצה. אנו נלמד את כתב האישום וחומר הראיות בתיק ונגיב בהתאם לבית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully