וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | דיילים שהסתכסכו גרמו לעיכוב טיסה ביותר משעה

25.8.2016 / 12:21

כל החדשות של היום בדקה אחת: טל היינריך מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

פלסטיני כבן 30 מהגדה המערבית נעצר הבוקר לאחר שהסתתר בדירה בנתניה, בניסיון לחמוק מהמשטרה. המשטרה פתחה במרדף אחריו בעקבות דיווח על גניבת כלי רכב, ובמהלכו הוא נטש את המכונית, פרץ לדירת מגורים ונעל את עצמו בתוכה. בהמשך היום הוא יובא להארכת מעצר.

מסמכים שפרסם הארכיון הבריטי מראים כי ישראל מכרה נשק לחונטה בארגנטינה בזמן המלחמה שניהלה עם בריטניה באיי פוקלנד, בשנת 1982. לפי ספר של עיתונאי ארגנטיני, הייתה זו נקמתו בבריטים של ראש הממשלה באותה עת, מנחם בגין.

מניין ההרוגים ברעידת האדמה באיטליה עלה ל-247, כך מסרה סוכנות ההגנה האזרחית במדינה. במהלך הלילה עמלו כוחות החילוץ תחת תאורה ניידת במוקדי ההרס שנותקו מחשמל, ועם שחר אותרו גופות רבות נוספות. מההריסות חולצה בחיים ילדה כבת עשר.

טיסה של חברת התעופה איזי-ג'ט מלונדון לבלפסט עוכבה ביותר משעה בגלל מריבה שפרצה בין דיילים על סידור בקבוקי המים. מגיש טלוויזיה בריטי שהיה בטיסה פרסם בטוויטר תמונה של הקברניט מעדכן את הנוסעים במצב המגוחך, ומסביר שעל המטוס לחזור לשער על מנת להוריד את הדיילים המסוכסכים.

מזג האוויר היום ללא שינוי ניכר בטמפרטורות. בלילה יהיה מעונן חלקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully