וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצרכנים עדיין חוששים: "לא נוגעים בקורנפלקס, החזרנו את הטחינה"

24.8.2016 / 23:05

סערת הסלמונלה לא שככה גם לאחר שבועיים, והשלכותיה מורגשות על המדפים. "משהו התערער כאן", מספרים הצרכנים. "קשה לי להאמין שיצליחו לשכנע אותי שאין במוצרים סלמונלה ושהכול יעבור פיקוח". דיווח לאולפן וואלה! NEWS

צילום: מאצ'י הוף, עריכת וידאו: ניר חן, עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: אסתי סדקה ועומר שליט, הפקה: תום רוכלין

שבועיים חלפו מאז שחברת "סלטי שמיר" נאלצה להוריד שמונה ממותגיה מהמדפים בעקבות חשש לסלמונלה ב"טחינה הנסיך", ובסופרמרקטים ברחבי הארץ מורגשים הדי הסערה. זאת, בעיקר לאחר שאמש הודיעה "מעדני מיקי" על החזרת הדג הקפוא של החברה מחשש לליסטריה. "משהו התערער כאן", אמר עפרה אדרי מראשון לציון לוואלה! NEWS. "יש לי ילדים ונכדים, לכן חושבת פעמיים לפני רכישה. לעת עתה, החלטתי להשתהות עם הטחינה, למרות שזה מצרך קבוע בבית ואנחנו מאוד אוהבים וזה מאוד בעייתי". לדבריה, "ידע זה כוח, אז טוב שנדע. להיות בת יענה זה לא מתאים היום, אנחנו בעידן מתקדם".

לדברי חני חגואל, גם היא תושבת ראשון לציון, "הקורנפלקסים עומדים על השיש". "אנחנו לא אוכלים, אנחנו מפחדים. אנחנו לא קונים יותר. טחינה החזרנו. זה מלחיץ ואני דואגת לבריאות הילדים שלי. אני לא רוצה שיקרו להם משהו. קשה לי להאמין שיצליחו לשכנע אותי שאין בהם סלמונלה ושהכול יעבור פיקוח וביקורת".

אריק גבאי הוסיף כי אמנם משפחתו מנסה להמשיך בשגרה, אך הם מעדיפים לנקוט זהירות יתרה. "יש חשש, בעיקר כשיש ילדים שאוכלים את זה כל היום, וגם אתה צרכן לא קטן של הדברים האלה", אמר. "הפסקתי לקנות את כל הדברים שדיברו עליהם מתוך החשש שכולם דיברו עליו ולא נקנה אותם עד שדברים יתבהרו".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
מאבטח במימדיון בדה אירוע ביטחוני - והפסיק את תנועת הרכבות במרכז
הרוגה וארבעה פצועים בתאונת דרכים בצומת ערערה שבנגב
מומחה רעידות אדמה: "קשה לחזות איך יראה רעש עוצמתי בישראל"

סלמונלה התגלתה בטחינת הנסיך. 12 באוגוסט 2016. יותם רונן
"לא נקנה עד שהדברים יתבהרו". טחינה הנסיך/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully