וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם יש סיבה לדאוג? סרטון טוען שכוכב לכת עומד להתרסק עלינו ממש בקרוב

25.8.2016 / 8:55

סוף העולם שוב בדרך אלינו - ואולי אפילו כבר בחודש הבא. הפעם חובבי הקונספירציות טוענים שכוכב לכת מסתורי נכנס למערכת השמש ועושה את דרכו אלינו. טוב תהרגו אותנו כבר

חוקרים הציגו ראיות לקיומו של כוכב לכת תשיעי במערכת השמש/צילום: Science Magazine, המכון הטכנולוגי בקליפורניה

בסרטון - חוקרים הציגו ראיות לקיומו של כוכב לכת תשיעי במערכת השמש

כבר מספר פעמים יצאנו לרחובות ערומים כי חשבנו שיום הדין הגיע וגילינו למחרת, בתא מאסר חשוך, שהחיים ממשיכים. רק בחודש שעבר סיפרנו לכם על תאוריה שגורסת שסוף העולם יגיע ב-29 ביולי והתעוררנו למחרת ליום רגיל והנה הגיע הזמן הזה בחודש שאנחנו מבשרים לכם על נבואת חורבן נוספת, והפעם, כך טוענים חובבי הקונספירציות, "זה אמיתי לגמרי! תתכוננו. תכף מתים. ביוש".

מי שיהרוג אותנו הפעם זה כוכב הלכת המסתורי ניבירו (המוכר גם ככוכב X), שלטענת כמה "יודעי דבר" נכנס בטעות למערכת השמש שלנו ועושה את דרכו לעבר כדור הארץ. סרטון שפורסם ביוטיוב חושף לכאורה את כוכב הלכת המסתורי, כשלצידו "ירח דם", המסמל את תחילתו של הסוף. "ירח דם" היא תופעה המתרחשת בעת ליקוי ירח, כשקרני השמש עוברות מסביב לאופק כדור הארץ, שמסתיר את הירח, וצובעות אותו בצבעי אדום-כתום. על פי התאוריה החדשה, הפעם זהו צלו של כוכב הלכת המסתורי שאחראי להיווצרותו של הירח האדום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם זה ירח אדום שלצידו כוכב הלכת ניבירו?/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הסרטון שאתם עומדים לצפות בו עכשיו הולך לשנות כל מה שחשבתם ואת כל מה שאתם מאמינים בו", כך נאמר שם. לכאורה ניתן לראות שם בבירור את הירח האדום ואת חברו, הניבירו, אולם מניסיון עבר רבים טוענים שמדובר בתופעה מוכרת של עיוות העדשה הגורמת לצלו של הירח ליצור השתקפות, כך שבעצם כל מה שאנחנו רואים בתמונות זה את הירח. "אנחנו יודעים מה רבים מכם חושבים - אבל שמרו את ההודעות שלכם לאחר כך, כי הפעם זה ללא ספק אובייקט נע שנמצא לו ליד הירח. אין לנו שום ספק לגבי זה. אין ספק שיש כוכב לכת במערכת השמש שלנו שלא שייך לכאן, משהו שלא זכינו לראות עד היום, לא במאה הזאת ואפילו לא בכמה מאות אחורה". עוד טוענים יוצרי הסרטון שהממשלות העולם יודעות על האפוקליפסה הצפויה - אך שומרות על זה בסוד כדי לא לעורר בהלה בציבור.

עוד באותו נושא

התגלה כוכב לכת בעל מאפיינים דומים לכדור הארץ עם תנאים להיווצרות חיים

לכתבה המלאה

ההסבר המלא לנבואת החורבן:

אז מתי ניבירו יגיע אלינו? הדובר בסרטון אומר שהוא "מניח שעכשיו הזמן להתכונן. אם עד אמצע ספטמבר, בערך עוד 30 יום, נראה עוד ירח אדום, זה כבר יהיה ברור שניבירו בדרך אלינו". מאז 2014 נצפו מספר פעמים ירח אדום, דבר מפתיע בהתחשב לכך שב-2,000 השנים האחרונות זו נחשבה לתופעה נדירה. זו אינה הפעם הראשונה שחובבי קונספירציות ניבו את בואו של ניבירו, אולם עד כה לא הוכח בכלל שמדובר בכוכב לכת אמיתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully