וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנתיים אחרי הטרגדיה: משפחתו של המדריך שנורה למוות ע"י ילדה בת 9 תובעת

24.8.2016 / 6:11

משפחתו של צ'ארלס וואקה, מדריך הקליעה שנהרג בשוגג מירי של רובה עוזי על ידי ילדה בת 9, תובעת את מתקן הירי על רשלנות ועל ההחלטה המפוקפקת לאשר לילדים לירות במטווח

צילום מסך

בסרטון - ככה זה נראה אז

טרגדיה מזעזעת שאירעה באריזונה לפני כשנתיים ממשיכה לעורר גלים, כשתביעה על רשלנות הוגשה השבוע לבית המשפט ודורשת, מלבד פיצויים כספיים, לדון שוב בחוק המאפשר לילדים לירות בנשק במטווחים. למי שהספיק לשכוח, באוגוסט 2014 ילדה בת 9, שהגיעה למטווח עם הוריה, איבדה שליטה על רובה ה"עוזי" שקיבלה - וירתה למוות במדריך שלה. הירי עורר ויכוח ארצי בשאלה האם צריכים להרשות לילדים להשתמש בנשק במטווחים.

בסרטון שמציג את הרגעים שלפני הירי, נראה מדריך הקליעה צ'ארלס ואקה עומד לצד הילדה ומסביר לה איך להשתמש בתת מקלע מסוג "עוזי". תחילה היא יורה קליע בודד אחד בהצלחה - רק שאז, כשעברה לאוטומט, איבדה שליטה על הנשק וירתה בראשו של צ'ארלס. המדריך נפצע אנושות ומת באותו ערב. המשטרה לא נקטה בהליכים משפטיים נגד הילדה והוריה, אולם כעת החליטה משפחתו של המדריך לנקוט בהליכים משפטיים נגד בעלי המטווח דווקא, כשהם שולחים מסרים של חיזוק לילדה ולהוריה.

בת תשע איבדה שליטה על רובה וירתה במדריך. צילום מסך
שניות לפני המוות: ילדה בת 9 איבדה שליטה על הנשק וירתה במדריך שלה/צילום מסך

סטפני, אשתו של המנוח, הגישה תביעה על גרימת מוות ברשלנות נגד בעלי המטווח Bullets and Burgers Corp, שלדבריה התרשלו במתן אמצעי בטיחות, וטוענת שהילדה קיבלה "הוראות מוגבלות" לשימוש בעוזי - ושכלל לא צריך היה לאפשר לה להחזיק בנשק. "זה בלתי הולם ומאוד מסוכן להפקיד בידי ילדה בת 9 רובה עוזי", כך נכתב בתביעה, "הם יצרו סביבה מסוכנת לנוכחים במקום, כולל לצ'ארלס ג'יי.ואקה". המשפחה דורשת לקבל פיצויים מהחברה, אולם "שולחת חיבוק חם" לילדה. אחרי מותו של ואקה, שלושת ילדיו לא האשימו את הילדה במות אביהם ועודדו אותה להניח את האירוע הקשה מאחוריה ולהמשיך הלאה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

עוד בנושא:

  • עוד באותו נושא:
  • מטווח
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully