וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: צפו בחילוץ הילד שראשו נתקע בספה במכון יופי

23.8.2016 / 9:27

כל החדשות של היום בדקה אחת: טל היינריך מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

אישה בת 35 נמצאה ללא רוח חיים בביתה שביישוב טמרה שבגליל כשעל גופה סימני דקירה. האישה הייתה בהיריון מתקדם ואם לשני ילדים. תושבי היישוב טענו כי לבעלה היסטוריה של אלימות במשפחה. הוא נעצר בחשד לרצח.

כ-60 חסידי ברסלב נכנסו הלילה לקבר יוסף שבשכם, באוטובוס שעליו לוחית רישוי פלסטינית, ללא תיאום מראש עם צה"ל וללא אבטחה. עם כניסתם לעיר, נרגם האוטובוס באבנים והנהג נמלט מהמקום. לוחמי הנח"ל הוזעקו למקום וחילצו את החסידים.

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, דונלד טראמפ, אמר הלילה כי אם ייבחר, הוא ימנה תובע מיוחד שיחקור את התנהלותה הכלכלית של "קרן קלינטון". זאת, לאחר שמיילים מהתקופה שבה שירתה הילרי קלינטון כשרת החוץ מצביעים על חשדות אפשריים לשחיתות.

כבאים בדרום-מערב סין הוזעקו לסלון יופי לאחר שילד בן ארבע תקע את ראשו בתוך ספה. הילד הכניס את הראש דרך חור בספה, אבל נתקע כאשר רצה לצאת. הכבאים חתכו את הריפוד, פירקו את השלד של הספה, והצליחו לחלץ את הילד ואת הראש בשלום וללא פגיעה.

מזג האוויר היום יהיה מעונן חלקית עד נאה, ללא שינוי ניכר בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully