וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 12 מנהל משרד של טראמפ במחוז חשוב: "ב-2040 ארוץ לנשיאות"

בחודש הבא הוא יחזור לבית הספר, אך זה לא מפריע לווסטון אימר להיות אחראי על המתנדבים באחד המחוזות בקולורדו. אמנם עכשיו הוא צעיר מדי, אך הוא כבר יודע מתי יתמודד בעצמו - ומי ירוץ לצדו

צילום: רויטרס, עריכה: אוהד פיטר

(בסרטון - טראמפ: "אם אפסיד בבחירות, לעולם לא אסלח לכם")

הבחירות בארצות הברית הולכות ומתקרבות והמתמודדים שמים דגש על המדינות המתנדנדות שבאופן מסורתי קובעות מי יהיה הנשיא הבא, או הנשיאה. מתברר שחשיבות המדינות לא מפריעה למתמודד הרפובליקני דונלד טראמפ להעסיק נער צעיר מאוד, רק בן 12, בתפקיד מנהל המשרד שלו במחוז בקולורדו.

ווסטון אימר, תלמיד בחופשת הקיץ, מנהל את המשרד של המתמודד הרפובליקני במחוז ג'פרסון, אחד המחוזות הגדולים בקולורדו. אימר אחראי על המתנדבים שמנסים להגדיל את אחוזי ההצבעה באזור עבור טראמפ. אמנם מי שחתומה על המשרה היא אמו של ווסטון, לורל, אך נראה שהיא מעדיפה להעניק את הניסיון הניהולי לבנה. זאת במטרה להראות להורים אחרים כיצד לגרום לילדיהם להיות מעורבים. "יש לכם אחריות כלפי הילדים שלכם", אמרה לורל לרשת CNN.

גם ווסטון עצמו מאמין שילדים לא צריכים לשבת בבית במהלך החופש, אלא לצאת ולעשות. "תהיו מעורבים, זה מה שאני אומר", אמר ווסטון והוסיף כי "ילדים צריכים להיות מחונכים".

עוד בוואלה! NEWS:
ישראל תוקפת את הגינוי הטורקי לתקיפה בעזה: "כדאי שתחשוב פעמיים"
תינוק בן שנה וחצי נפל מגובה חמש קומות בירושלים; מצבו קשה
"כללית" תפצה משפחה ב-8.5 מיליון שקל עקב לידת בת הסובלת מפיגור

ווסטון אימר בן ה-12 מנהל את הקמפיין של טראמפ במחוז בקולורדו. CNN, צילום מסך
בחודש הבא כבר יחזור לספסל הלימודים. אימר בלשכתו/צילום מסך, CNN

מקומו של ווסטון בצוות הקמפיין מוגבל בזמן, משום שבחודש הבא הוא כבר צריך לחזור לספסל הלימודים לצד חבריו. בינתיים הוא לא מבזבז זמן ומנסה לגייס עוד ועוד מתנדבים ובוחרים.

אימר כבר מסתכל אל העתיד הרחוק ומתכנן את ההתמודדות שלו במרוץ לבית הלבן, והוא אף יודע מי הוא רוצה שירוץ יחד איתו - בנו של המתמודד הרפובליקני, ברון. "בשנת 2040 אצרף את ברון טראמפ להתמודד איתי על במירוץ לנשיאות", אמר ווסטון. הנער הצעיר לא סתם ציין את שנת 2040. בשנה זו הוא יגיע לגיל 35, הגיל שבו ניתן לכהן כנשיא וכסגן נשיא על פי החוקה האמריקנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully