וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילופי דירות ותחפושות: כך כמעט חמק ממשפטו עו"ד המואשם בגניבה

23.8.2016 / 0:04

חצי שנה אחרי שנמלט מהחוק, איתרו הרשויות את עו"ד מיכאל שר שנעלם לאחר שנאשם בגניבת יותר משני מיליון שקלים מלקוחותיו. היום יתחדש הדיון בעניינו לאחר שהכרעת דינו נותרה חסויה עד שיימצא

מערכת וואלה!

בית המשפט המחוזי בתל אביב ידון היום (שלישי) בתיקו של עו"ד מיכאל שר מפתח תקווה, שמואשם בגניבת יותר משני מיליון שקלים מלקוחותיו. הכרעת דינו של שר הייתה אמורה להינתן לפני יותר מחצי שנה, אולם כפי שנחשף בוואלה!NEWS, שר נעלם בבוקר הסיכומים, ממש ברגע האחרון ואפילו שלא יצא מגבולות ישראל - לא ניתן היה למצוא אותו וצו מעצר הוצא נגדו. שר ידע מה הוא עושה - השופט במשפטו, עודד מודריק, עמד לפרוש לגמלאות מה שעיכב את הכרעת דינו אפילו עוד יותר.

לעו"ד שר הייתה שיטה: הוא ייצג לקוחות בעסקאות נדל"ן ולקח לעצמו נתח מכספי הנאמנות שהופקדו בידיו. כשהתחילו הלקוחות לחשוד בו, הוא פשוט העביר כספים מחשבון נאמנות של לקוח אחד לחשבון של לקוח אחר, עד שנתפס.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
האם "איזו שמלה יפה" היא הטרדה מינית? בית הדין לעבודה קבע שלא
"גרפו מיליוני שקלים": כך פעלה הרשת ש"ייבאה" חירשים לקבץ נדבות
עובד בגן הלאומי עיר דוד שבירושלים מואשם בהטרדת מטיילת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עורכי דינו סברו שיש להפסיק את ההליכים נגדו. עו"ד מיכאל שר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכיוון שלא ניתן להרשיע אדם שלא בפניו, החליט השופט מודריק באופן נדיר לכתוב את הכרעת הדין, אך היא נותרה חסויה עד שיימצא. זאת, למרות שעורכי דינו של שר סברו כי יש להתלות את ההליכים נגדו - כלומר, להפסיק אותם לגמרי. השופט מודריק, כאמור, לא השתכנע והכרעת הדין שכתב נעולה בכספת בבית המשפט, כאשר הצדדים לא יודעים אם שר הורשע או זכאי.

לאחרונה הצליחו רשויות אכיפת החוק לאתר אותו. בזמן שנעדר, הוא החליף דירות והתחפש לאדם דתי. מהתנהלותו עלה שהוא יודע כי מחפשים אחריו. משפחתו אמרה כי הקשר איתו נותק לחלוטין. שר טען שנעלם כיוון שהרגיש מאוים מהאנשים להם היה חייב כסף ולא כי ניסה להשפיע על ההליך המשפטי. בית המשפט קיבל את בקשת פרקליטות מחוז תל אביב ועצר את שר עד תום ההליכים.

היום יחליט השופט בני שגיא אם לשמוע מחדש את הראיות בתיקו של שר, או להשתמש בהכרעת הדין שניתנה. זאת, למרות שלא התקיימו סיכומים בתיק מטעם ההגנה.

(עדכון ראשון: 22:07)

  • עוד באותו נושא:
  • גניבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully