וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת אחיו של הילד שתמונת חילוצו בחאלב זעזעה את העולם

עלי דקניש בן ה-10 שיחק ברחוב כשמתקפה חירבה את ביתו שבצפון סוריה. הוא פונה לבית החולים עם בני משפחתו, ונכנע לפצעיו כעבור ששה ימים. תמונת אחיו עומרן הופצה בעולם ומהווה סמל למצב בעיר

עריכה: אוהד פיטר

אחיו של הילד עומרן דקניש בן החמש, שתמונת חילוצו מתוך הריסות ביתו המופגז בחאלב שבסוריה זעזעה את העולם, מת אתמול (שבת) מפצעיו – כך דיווחו גורמים באופוזיציה הסורית. האח, עלי דקניש בן העשר, נפצע יחד עם אחיו ויתר בני משפחתם ביום רביעי בערב, במתקפה אווירית שהחריבה את ביתם. הוא נלקח לבית החולים, שם נכנע לפצעיו. יתר בני המשפחה שרדו את ההפצצה, אך מצבם לא ידוע.

קבוצת אופוזיציה מקומית פרסמה ברשת תמונה של עלי, שבה הוא נראה במיטת בית החולים עם פציעות בפניו, מחוסר הכרה ומונשם. אביהם של השניים סיפר לטלגרף הבריטי כי עלי שיחק ברחוב עם חבריו בזמן המתקפה.

לדברי האב, הוא ישב על הספה בזמן שהפצצה נחתה בסמוך לביתם, ולצדו היו הילד עומרן, אשתו, בן נוסף שלו ושתי בנותיו. "קשה מאוד לצפות בילדיך נפגעים אל מול עיניך", אמר. רוסיה הכחישה כי היא אחראית למתקפה, שבה נהרגו לפחות שמונה בני אדם, בהם חמישה ילדים.

עוד כתבות בנושא:
עד הילד הסורי הבא: 15 דקות העניין העולמי בעומרן המדמם וההמום
מדמם והמום: תמונתו של עומרן בן ה-5 היא סמל נוסף לחורבן בסוריה

תיעוד: עומראן בן החמש מחולץ מהריסות ביתו לאחר מתקפה אווירית בחאלב שבסוריה. ספק 500
התמונה שזעזעה את העולם. הילד עומרן דקניש לאחר חילוצו/ספק 500

בתוך כך, הארגון הסורי לזכויות האדם דיווח אתמול כי יותר מ-300 אזרחים נהרגו בשלושת השבועות האחרונים בחאלב, שם נאבקים כוחות משטר אסד, בסיוע אווירי של רוסיה, עם כוחות המורדים. לפי הארגון, מאז ה-31 ביולי, אז פתחו המורדים במבצע לשבירת המצור של הממשל, נהרגו 333 בני אדם, מתוכם 165 נהרגו מאש מאופוזיציה, ו-168 שנהרגו במתקפות האוויריות של הצבא הסורי ורוסיה. 109 אזרחים נוספים נהרגו באזורים נוספים במחוז חאלב באותה תקופת זמן.

לפי הארגון, הקרבות בעיר נמשכו גם אתמול, וכוחות הממשל הצליחו לכבוש שטח בפאתיה הדרומיים של העיר. "ישנם מתקפות אוויריות רבות וקרבות בין הצדדים", אמר יו"ר הארגון, ראמי עבד א-רחמן. "כוחות המשטר רשמו התקדמות מעטה והם מנסים לחזק את עמדותיהם".

(עדכון ראשון: 22:50)

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עלי דקניש, אחיו של הילד עומראן דקניש שתמונת חילוצו מבין ההריסות בחאלב זעזעה את העולם, בבית החולים, אוגוסט 2016. טוויטר, צילום מסך
מת מפצעיו לאחר שלושה ימים. עלי דקניש בבית החולים/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully