וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי שליסל הותקף בבית הסוהר ופונה לבית חולים

17.8.2016 / 16:09

שני אסירים מכנופיית פשע תקפו את הרוצח בחצר כלא איילון, שם שליסל נושא עונש מאסר בגין רצח הנערה שירה בנקי בשנה שעברה. ככל הנראה בין השלושה התפתח ויכוח סביב הרצח במצעד הגאווה. לדברי גורם בשב"ס, "לא היו עליו איומים קונקרטיים"

נועם מושקוביץ

(שליסל בריאיון מהכלא: "לא אכפת לי לשבת גם מאה שנה", בחודש שעבר)

הרוצח ישי שליסל, שדקר למוות את הנערה שירה בנקי במצעד הגאווה בירושלים בשנה שעברה, הותקף היום (רביעי) על ידי שני אסירים באגף השמור של כלא איילון. התוקפים היכו את שליסל בחצר בית הסוהר מכות נמרצות לעיני אסירים אחרים וגרמו לו לחבלות בפנים. הוא פונה במצב קל לבית החולים אסף הרופא לסדרת בדיקות וקבלת טיפול רפואי. המשטרה פתחה בחקירה.

מחקירה ראשונית עולה שני האסירים שתקפו את שליסל משתייכים לכנופיית פשע. בין שלושת האסירים התפתח ויכוח בעת שהיו בחצר, ככל הנראה בגין הרצח של שליסל. אחד התוקפים נדון ל-12 שנות מאסר והאחר נשפט לשנתיים ותשעה חודשים. סוהרי שב"ס הפרידו בין הצדדים כעבור זמן מה וחילצו את שליסל.

לדברי גורם בשב"ס, "לא היו איומים קונקרטיים לפגוע בשליסל. לא ברור לנו אם מדובר בוויכוח שפרץ במקום או שמדובר בסכסוך קודם בין המעורבים".

לקריאה נוספת:
אחרי מצעד הגאווה: אחיו של ישי שליסל שוחרר למעצר בית
חשד: שליסל ניסה לתכנן פגיעה במצעד הגאווה מהכלא בסיוע אחיו
אביו של שליסל על הרחקת בני המשפחה: "חבל שלא עשו יותר בשנה שעברה"

ישי שליסל  – ערב מצעד הגאווה בירושלים 2016. נועם מושקוביץ
הותקף בכלא. שליסל/נועם מושקוביץ

בשיחה עם וואלה! NEWS בחודש שעבר, ימים ספורים לאחר שבית המשפט המחוזי ירושלים גזר עליו מאסר עולם נוסף על 31 שנים, וכן פיצוי בגובה 2.6 מיליון שקל למשפחות הנפגעים, אמר שליסל כי הוא אינו מביע חרטה. "זה לא משנה לי אם זה מאה, 50 או 30 שנה. המשיח יגיע בקרוב והמספרים הגדולים האלה לא משנים. אני חייל של הקדוש ברוך הוא ומשתדל לעשות את מה שצריך".

לדבריו, הוא יכול להיות מרוצה מגזר הדין, שמלבד סעיף הרצח כולל שישה ניסיונות רצח של צועדים נוספים ועוד שנת מאסר על הפרת תנאי שחרורו. "הופתעתי לטובה. התביעה דרשה עוד 60 שנה על מאסר העולם ובית המשפט נתן רק 31 שנים נוספות. מה שמקובל בחוק", אמר.

כלא איילון. דרור עינב
מורשה לצד מתאו לשעתיים ביום. כלא איילון/דרור עינב

לטענתו, "מי שנלחם נגד הקדוש ברוך הוא, לא יכול לבוא בתלונות. המצעדים האלה זה מלחמה נגדו". על בנקי, שנרצחה בגיל 16, אמר: "גם אותה אחת שנרצחה, זה מצער מאוד, אבל זה עוד יותר מצער שמפתים ילדות קטנות להצטרף למלחמה נגד הקב"ה ולהוריד אותן לשאול תחתיות. הם לא יכולים לכעוס. הם ממשיכים לקיים מצעדים, יש להם זכות לכעוס? הם צריכים לדעת קודם לעצור את זה".

שליסל שוהה באגף השמור בכלא איילון בתא יחד עם אסיר נוסף במשך רוב שעות היממה. הוא מורשה לצאת מתאו לשעתיים ביום לסיבוב בחצר.

בהכנת הידיעה השתתפה דנה ירקצי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully