וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מצעד הגאווה: אחיו של ישי שליסל שוחרר למעצר בית

22.7.2016 / 11:30

מיכאל שליסל, שנחשד בקשירת קשר יחד עם אחיו לפגיעה במשתתפי מצעד הגאווה בבירה, שוחרר למעצר בית למשך יומיים. לטענת אביהם, המשטרה לא הבינה נכון את דבריהם בשיחת טלפון שקיימו השניים

צילום: יוני ריקנר

מיכאל שליסל, שנעצר אתמול יחד עם אחיו הרוצח ישי בחשד לקשירת קשר לפגוע במשתתפים במצעד הגאווה בירושלים, שוחרר הבוקר (שישי) למעצר בית למשך יומיים. שליסל חשוד כי שוחח בטלפון עם אחיו, המרצה עונש מאסר של 31 שנים בכלא איילון בגין רצח הנערה שירה בנקי בשנה שעברה, במטרה לתכנן פגיעה במשתתפי המצעד.

אביהם של השניים, אליעזר, אמר אתמול כי אכן התנהלה שיחה בין האחים, אך המשטרה הבינה לא נכון את חילופי הדברים ביניהם. "מיכאל קיבל שיחת טלפון וגיחך לישי בפנים, שאל 'מה?!'. זה לא שייך אפילו, מי שמכיר את מיכאל יודע, זה אבא לתשעה ילדים", אמר אליעזר. מקור הטעות של המשטרה לדבריו, הוא בפירוש לא נכון של הביטוי "ברי פלוגתא" - בו השתמש מיכאל כדי להבהיר לאחיו שהם חלוקים בדעותיהם. לדברי האב המשטרה חשבה שהמשמעות היא כי הם "באותו צד, באותה פלוגה".

עוד בוואלה! NEWS:
שנה אחרי הפיגוע, אחמד דוואבשה השתחרר מבית החולים
פרץ על מלחמת לבנון השנייה: "לא ניתן לרדוף אחרי כל משגר"
תלונה נגד שוטרים מהפגנה למען להט"ב: "קוקסינל, שלא נידבק ממך"

הארכת מעצרו של מיכאל שליסל, בימ"ש השלום, ירושלים. יולי 2016. יוני ריקנר, מערכת וואלה! NEWS
"המשטרה לא הבינה נכון". מיכאל שליסל מובא להארכת מעצר, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, יוני ריקנר

עורך דינו של שליסל, איתמר בן גביר, מסר כי במשטרה בחנו את הקלטת השיחה בין האחים בשנית והבינו שמיכאל הביע למעשה התנגדות למעשי אחיו. "חשוב לציין שלטענת מיכאל גם ישי לא ביקש ממנו לפגוע במצעד אלא רק למחות נגדו", אמר בן גביר. לדבריו, המשטרה מבינה שמיכאל חף מפשע אך "חבל שלקח להם שלושה ימי מעצר להבין זאת". הוא הוסיף כי לדעתו, בשל אי הבנת הביטוי שעלה בשיחה בין האחים יש לגייס חוקרים חרדים למשטרה. "נעשה עוול למשפחת שליסל והמשטרה צריכה להתנצל בפני בני המשפחה", אמר בן גביר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully