וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולדות ועכברים בגנים בחולון: "פוחדים לשלוח את הילדים"

16.8.2016 / 21:48

הורים מאיימים להשבית את שנת הלימודים, משום שבכמה גני ילדים נמצאו מכרסמים רבים. "רק אחרי שילדים יחלו העירייה תטפל בבעיה?", שאל אחד האבות. מהעירייה נמסר: "הנושא בטיפול"

עריכה: טל רזניק

חולדות ועכברים שמתרוצצים בחצרות של גני הילדים ברחוב שער ציון בחולון עלולים למנוע מהורים לשלוח את ילדיהם לגן בתחילת שנת הלימודים הקרובה – שתיפתח רק בעוד שבועיים. "אנחנו פוחדים לשלוח את הילדים לגן ב-1 בספטמבר", הודה ס', אחד האבות, בפני וואלה! NEWS. הוא הביע זעם על כך שפקחי העירייה אמנם הגיעו לגני הילדים בעיר ופיזרו מלכודות, אך אף נציג מטעמם לא פינה אותן, והמכרסמים ממשיכים לחיות בגנים.

"למי לא פנינו? דיברנו כבר עם גורמים בסביבתו של ראש העירייה, עם האחראי על הגנים בעירייה ועם מנהל החינוך. האם רק אחרי שהילדים שלנו יחלו במחלות או יינשכו בידי המכרסמים יהיו חכמים בעירייה ויתפנו לטיפול בבעיה החמורה?", תהה ס'.

הוא הוסיף כי ההורים הזמינו לוכד חולדות פרטי על חשבונם כדי שיבחן את הבעיה, והוא נבהל מהיקף הבעיה. "לוכד החולדות אמר שלא מדובר כאן במקרה נקודתי של חולדה ועכבר שנצפו בשטח הגינה, אלא בעשרות מחילות שמצויות בשטח הגן ולא רחוק היום שהחיות יפרצו מהמחילות לחפש מזון", הסביר ס', והבהיר: "במידה שהבעיה לא תיפתר לאלתר נשבית את הלימודים".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
שני פצועים קשה וחמישה קל בהתהפכות דחפור על כלי רכב ברמת הגולן
שלטים נגד צה"ל הבעירו מלחמה בין "הקנאים" בבית שמש לראש העיר
משפחת החשוד בירי בפורץ: "אם לא היה פועל כך - היינו יושבים שבעה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"זה לא מצב חירום אם אין ילדים בגן". פגר חולדה שנמצא בגן הילדים/מערכת וואלה!, צילום מסך

קבוצת הווטסאפ של ההורים, שהיא בדרך כלל שקטה בחודשי הקיץ, סוערת ומלאה בהודעות כעוסות על חוסר הטיפול בחולדות. ההורים פנו לאילן קומה, האחראי על טיפוח במוסדות החינוך בחולון, ושאלו מתי גורם מטעם העירייה יטפל במצב החירום שהתפתח בגן. "זה לא מצב חירום כשאין ילדים בגן. נסגור אותו לשבועיים ונפתח ב-1 בספטמבר. חברים, יש שבועיים עד פתיחת השנה. אנחנו מטפלים בבעיה ואם אין לכם אמון בכך אז תבקשו שיחליפו את מנהל החינוך", השיב קומה, בהתבטאות שהפתיעה את ההורים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

"הכתובת לכל הבעיות היא רק אדם אחד - ראש העיר"

יו"ר האופוזיציה וועדת הביקורת במועצת עיריית חולון, עזרא סיטון, תקף את הדרך שבה מתמודד ראש העירייה מוטי ששון עם המצב. "במקום שגני הילדים ובתי הספר יהיו בראש סדר העדיפויות של ראש העירייה שבועיים לפני פתיחת שנת הלימודים, הוא בטח שובר את הראש מה תהיה התערוכה הבאה שיביא למוזיאון העיצוב".

"גורמים בעירייה יכולים להמשיך לבוא בטענות למנהל החינוך – אבל אני אומר לך, מנהל החינוך חסר אונים בחולון, הוא צריך כסף ומשאבים. הכתובת לכל הבעיות האלה היא רק אדם אחד – ראש עיריית חולון, מר מוטי ששון", טען סיטון בתוקף, והוסיף: "בישיבת המועצה הקרובה אשקול להעלות לסדר דיון חירום בנושא המזיקים בגני הילדים ובבתי הספר. הבעיה חייבת להיפתר לאלתר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הסביבה טופלה בידי מדביר". מחילות של מכרסמים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעיריית חולון נמסר כי "סביבת גני הילדים ברחוב שער ציון טופלה בידי המדביר העירוני כמה פעמים בשבועות האחרונים. בנוסף לכך, נעשה במקום גיזום מאסיבי - הן בתוך חצר הגנים והן בסביבתם החיצונית, וכן הונחו מלכודות בתוך הגנים. בקרוב ייעשה גיזום נוסף של הצמחייה וייסתמו בורות חשופים בשטח הגן ומחוצה לו". בעירייה ביקשו להבהיר כי "בשבועיים האחרונים לא נעשתה כל פנייה של תושבים למוקד העירוני בעניין זה ונראה שהפעילות העירונית למיגור התופעה הביאה לתוצאות טובות. בכל מקרה, בעירייה ימשיכו לעקוב ולטפל בנושא לפי הצורך".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פגר עכבר בקרבת גני הילדים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully