וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות קשות: הכתה בברוטליות והפשיטה את המאהבת של בעלה

19.8.2016 / 5:20

עוד מקרה של אישה שהחליטה להתנקם בבעלה הבוגדני - ע"י פגיעה במאהבת שלו: אישה תועדה מתעללת במאהבת בצורה חסרת רחמים בכביש הומה אדם. זהירות: הקטע קשה לצפייה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

אישה מכה את המאהבת של בעלה/REDDIT

לא ברור איזה עונש קיבל הבעל אחרי שאשתו גילתה על המאהבת שלו - אולם את העונש שקיבלה המאהבת, שלדברי אשתו פיתתה אותו לידי מעשה, כל העולם ראה. בסרטון שצולם איפשהו בסין ניתן לראות את האישה שתפסה את המאהבת ברחוב, קרעה את חולצתה, הטיחה אותה לרצפה, בעטה בה וגררה אותה בשערה בסשן התעללויות קשה מאוד לצפייה.

האישה העצבנית גייסה לפעולת הנקמה שלה שתי חברות טובות וביחד הן תפסו אותה לאור יום ברחוב מרכזי והומה אדם והתעללו בה קשות. כשהאישה קרעה את חולצתה של המאהבת, היא גילתה שיש לה קעקוע תואם לזה של בעלה. זה רק הרגיז אותה יותר: "נראה אותך מנסה לפתות אותו שוב. נראה אם תעזי. יש לכם גם קעקוע תואם? אין לכם בושה?".

אישה מכה את המאהבת של בעלה. REDDIT, צילום מסך
מכה באכזריות את המאהבת של בעלה/צילום מסך, REDDIT

המתקפה האכזרית ככל הנראה החלה הרבה לפני התיעוד המטריד הזה. בסרטון נראית המאהבת שוכבת על הרצפה, מסתירה את פרצופה ומכסה עצמה בזמן שהאישה הנבגדת בועטת בה בגב, תופסת בשערה וגוררת אותה על המדרכה. לא ברור היכן צולם הסרטון ומה עלה בגורל הפילגש. אנחנו רק מקווים שהיא שרדה את זה.

עוד באותו נושא

תפסה את בעלה עם המאהבת בסלון - והעיפה אותה מהבית ערומה

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully