וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עוד ימותו בגללם": נוהגים עם הרגליים על ההגה והיד על הנייד

18.8.2016 / 5:17

אישה מפילדלפיה תועדה כשהיא נוהגת עם הרגליים על ההגה בכביש המהיר - ובידיים מתעסקת בנייד שלה. השניים שעקבו אחריה סיפרו שהיא המשיכה לנווט עם הרגליים במשך 20 דקות. המקרה המחריד הזה מגיע אחרי שנהג מסין נתפס נוהג עם רגל אחת על ההגה

צילום מסך

נהגים סתומים כנראה לא חסרים על הכביש. רק השבוע עלו לכותרות 2 נהגים פזיזים וחסרי מוח שנהגו עם הרגליים על ההגה והידיים על הסמארטפון - וסיכנו נהגים אחרים על הכביש.

בפילדלפיה אישה נצפתה נוהגת עם הרגליים ומסרבת להניח את הנייד שלה בצד, על אף שנהגים אחרים הפצירו בה להפסיק. שרה ושון דלונג מפנסילבניה צילמו את הנהגת הפרועה ושלחו את הסרטון ל-ABC 6 Action News. "מישהו עוד ימות בגללה, בגלל זה כעסתי. אני רואה אנשים מתעסקים בטלפונים שלהם כל הזמן, אבל זה כבר מוגזם", סיפרה שרה דלונג. היא כמובן צילמה את הנהגת הפזיזה ממושב הנוסע של מכוניתה – בעוד בן זוגה נוהג ברכב. השניים עקבו אחר הנהגת במשך 20 דקות, בהם המשיכה לבהות בנייד ולנווט עם הרגליים על הכביש המהיר. "בשלב מסוים צפרנו לה וצעקתי עליה "תעזבי את הטלפון!". היא הסתכלה עליי, חייכה בזחיחות וחזרה מיד לעשות את מה שזה לא יהיה בטלפון שלה", היא הוסיפה.

אישה נוהגת עם הרגליים. צילום מסך
מסמסת לחברות והרגליים על ההגה/צילום מסך

גם שון לא האמין למראה עיניו, "ראיתי אנשים קוראים או כותבים בזמן נהיגה, אבל לנהוג עם הרגליים?". הזוג הוסיף שהנהגת (כמובן) סטתה מהנתיב מספר פעמים במהלך הנהיגה. שרה התקשרה למשטרה והעבירה להם את מספר לוחית הרישוי של הנהגת. אולם, השוטרים טענו בפניה שעל מנת לעשות משהו, הם היו צריכים לתפוס אותה בעת מעשה ושבמצב הזה הם לא יכולים לעשות הרבה. אולי עכשיו כשהסרטון עלה לכותרות, המשטרה תאלץ להתייחס לנושא ברצינות.

על מקרה דומה דווח השבוע בסין, כשגבר נתפס נוהג במכוניתו עם רגל אחת על ההגה. גם הוא התעסק בסמארטפון שלו במקום להסתכל על הכביש. הנהג נצפה עובר בין נתיבים, מבצע פניות, צופר לנהגים אחרים - וכל זה עם רגל אחת(!). מעשיו גונו ברשתות החברתיות ועוררו לפעולה את המשטרה המקומית בעיר פונינג, שם צולם הסרטון. דובר המשטרה מר שיאו אמר: "האיש בסרטון הפר את חוקרי התנועה והמקרה נמצא כעת תחת חקירה".

עוד באותו נושא

זו ככל הנראה הנהגת השיכורה הכי מצחיקה שראינו לאחרונה

לכתבה המלאה

התיעוד מסין:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully