וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצמדת מגהץ לראש, חניקות ומכות: הורים נאשמים בהתעללות בילדיהם

14.8.2016 / 11:39

בני הזוג ב' ומ' מהתנחלות מבודדת בגוש עציון, מואשמים כי הכו את ילדיהם במשך שש שנים. באחד המקרים קירבה האם מגהץ חם לראשו של בנה החורג בן ה-13, ובתקרית אחרת הטיחה את ראשו של אחיו בדלת

צילום: אבי כהן, עריכה: אוהד פיטר

(הארכת מעצר ההורים בחשד להתעללות, בשבוע שעבר)

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה ביום שישי האחרון כתב אישום נגד זוג הורים, תושבי התנחלות מבודדת בגוש עציון, בגין עבירות של התעללות בילדים. לפי כתב האישום, האם ד' הכתה את ילדיו מנישואיו הקודמים של בעלה מ' במשך שש שנים – החל מהתקופה שהמשפחה התגוררה ברוסיה ועד החודש שעבר. בין היתר, האם תקפה לכאורה את הילדים באמצעות סטירות ונשיכות בסנטר ובאף, וכן משכה באשכיו של אחד הילדים בחוזקה והכתה באמצעות חגורה וכף לנעליים העשויה מברזל. הבעל נאשם כי ידע על המעשים אך לא דיווח על כך, וכן בתקיפה.

בסעיף הראשון לכתב האישום מתואר כי ד' הכתה את ילדיה החורגים ב' וי' בכמה הזדמנויות. באחד המקרים, נטען, הכתה את י', בן 13, מכיוון שלא גיהץ בגדים לשביעות רצונה, סטרה לו וקירבה את המגהץ החם לראשו. במקרה אחר, היא תפסה את אשכיו בחוזקה כשהיא מכאיבה לו. לפני כשש שנים, כשעוד גרו ברוסיה וי' היה בן 8, הטיחה ד' את ראשו בשולחן משום שסירב לאכול דייסה.

לקריאה נוספת:
הוארך מעצר הורים ל-5 מגוש עציון החשודים בהתעללות קשה בילדיהם

הוארך מעצרם של הורים לחמישה מגוש עציון החשודים בפגיעה בילדיהם. אבי כהן
התעללות שנמשכה על פי החשד במשך שנים. הארכת מעצר ההורים, בשבוע שעבר/אבי כהן

האירועים הקשים התרחשו עד לפני כמה שבועות. בכתב האישום מתואר כי בחודש יולי האחרון, חנקה ד' את ב' בן ה-12, משום שלא שטף כהלכה את רצפת הבית. לאחר שחנקה אותו בצווארו עד שהרגיש מסוחרר היא הטיחה את ראשו בדלת. במקרה אחר משכה את אוזניו ובמקרה נוסף נשכה את אפו. בגין מעשים אלו היא מואשמת בעבירות של התעללות בקטין על ידי אחראי ותקיפת קטין על ידי אחראי וגרימת חבלה.

האב נישא לד' בשנת 2009 לאחר מותה של אשתו הראשונה בנסיבות טרגיות. לבני הזוג שני ילדים משותפים, ולד' יש ילדה נוספת. לפי המתואר הוא שוחח על המעשים עם אשתו, אך לא מנע ממנה לבצע אותם ואף לא דיווח על כך לרשויות. הוא אף מואשם כי בעת האחרונה תקף אף הוא את ילדיו מנישואיו הקודמים באמצעות חגורה. בגין מעשים אלו הוא מואשם בעבירות של הפרת חובת דיווח בידי אחראי על קטין ותקיפת קטין על ידי אחראי.

סנגורי ההורים: "נגיב בבית המשפט"

עורכי הדין ליאור כהנא ואנה בריל, שמייצגים את ההורים מטעם הסניגוריה הציבורית, הדגישו כי לשניים עבר נקי. "מדובר בהורים ללא עבר פלילי ושמעולם לא היו חשדות נגדם. אנו ממתינים לקבל את חומרי החקירה ונגיב בבית המשפט", אמרו.

במקביל להגשת כתב אישום בבית המשפט המחוזי בירושלים הגישה הפרקליטות בקשה למעצרה עד תום ההליכים של ד', ולהארכת התנאים המגבילים שבהם שוהה מ'. השופט אריה רומנוב דחה את ההכרעה בבקשה נגד השניים עד לקבלת תסקיר שירות מבחן בעניינם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully