וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "ישראל דואגת יותר לפלסטינים מאשר המנהיגים שלהם"

11.8.2016 / 19:09

בסרטון שפרסם ראש הממשלה כחלק מסדרת קטעים הנושאים מסרים לקהילה הבינלאומית, אמר כי "לפלסטינים מגיע יותר". על כספי הסיוע לעזה שהוסטו לשימוש חמאס: "סיוע נמנע מילדים מוכי עוני, השתמשו בו למכונת מלחמה שתרצח יהודים"

עריכה: שניר דבוש

(בווידאו: סרטון ההתנצלות שפרסם נתניהו לערביי ישראל, לפני שבועיים)

"אני, ראש ממשלת ישראל, דואג יותר לפלסטינים מהמנהיגים שלהם עצמם" – כך אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו בסרטון שפרסם הערב (חמישי) ברשת, האחרון בסדרת סרטונים שצילם בשבועות האחרונים הנושאים מסרים לקהילה הבינלאומית. "חלקכם לא תאמינו למה שאני הולך לומר, אבל אומר זאת בכל מקרה, כי זו האמת", אמר נתניהו בסרטון, והוסיף: "ישראל דואגת יותר לפלסטינים מאשר המנהיגים שלהם עצמם. נשמע מדהים, נכון?".

בסרטון מתייחס נתניהו בנוסף לפרשות נוספות שנחשפו בשבוע האחרון, ובהן המעילה בכספי הסיוע הבינלאומיים שהגיעו לארגון הסיוע World Vision. במסגרת הפרשה נחשף כי בכירים בארגון הסיוע ובסוכנות הפיתוח של האו"ם שימשו סוכנים של חמאס וניצלו את עבודתם כדי לקדם אינטרסים של הארגון השולט בעזה. "סיוע חיוני נמנע מילדים מוכי עוני. החמאס השתמש בכסף הגנוב הזה כדי לבנות מכונת מלחמה שתרצח יהודים", אמר נתניהו בסרטון.

הוא הוסיף כי "החמאס גנב תמיכה קריטית לילדים פלסטינים כדי שהם יוכלו להרוג את ילדינו שלנו. אז אני שואל – מי דואג יותר לפלסטינים? ישראל, שאפשרה סיוע הומניטרי לעזה מדי יום, או חמאס שגוזל מהילדים הפלסטינים את אותו סיוע? ישראל, שמטפלת בפצועים מעזה בבתי החולים שלה, או חמאס שמונע מפצועים לקבל טיפול רפואי?".

עוד בנושא:
פרסום ראשון: בניית מעון ראש הממשלה ומשרדו תוקפא עד לשנת 2020
נתניהו החליט לא למנות את ראש לשכתו למזכיר הממשלה
בין מינכן לאיראן: ליברמן מגלה את אמריקה

ישיבת ממשלה שבועית. אמיל סלמן, מערכת וואלה! NEWS
"הציניות והרשע של חמאס פוגעים בכולנו". נתניהו/מערכת וואלה! NEWS, אמיל סלמן

בהמשך, מביע ראש הממשלה הזדהות עמוקה עם הפלסטינים והמדינות שתרמו להם בנדיבות את הכספים שהועברו לכאורה מרמה לחמאס. "דמיינו איפה היינו לו המנהיגים הפלסטינים היו דואגים לעמם שלהם כמו שהם דואגים לפגיעה בעם שלנו. לפלסטינים מגיע יותר", אמר, וקבע לסיום כי "הציניות והרשע של חמאס פוגעים בכולנו, זה פוגע בשלום".

הסרטון הוא חלק מאסטרטגיית הסברה חדשה בלשכת ראש הממשלה, שנועדה לפנות לקהל פרוגרסיבי וליברלי בארצות הברית ובעולם. בשבועות האחרונים הפיץ נתניהו קטעי וידאו באנגלית ברשתות החברתיות ובהן העביר מסרים מתונים. כך, בין היתר, פנה ליו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן בסרטון שכותרתו "חמישה צעדים לשלום", וקרא לו לפעול להפסקת האלימות וההסתה בחברה הפלסטינית.

בקטע אחר, פנה נתניהו לערביי ישראל והתנצל על אמירתו לפיה "אזרחי ישראל הערבים נוהרים לקלפיות באוטובוסים" בבחירות 2015, תוך שקרא להם "לשגשג בהמוניהם". לרגל מצעד הגאווה בירושלים ואחרי הפיגוע במועדון הגאה באורלנדו שבארצות הברית, הופקו שני סרטונים דומים ובהם מסרי הזדהות עם קהילת הלהט"ב.

הסרטון שפרסם נתניהו בעמוד הפייסבוק:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully